2. Należy przeprowadzić (samodzielnie) niemniej niż 50 godzin dydaktycznych w szkole gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej.
3. Konspekty lekcji według załączonego scenariusza.
4. Przygotować 2 konspekty z zajęć wraz z załącznikami 1 - 6.
■S Tematy powinny być zróżnicowane.
S Powinny być zastosowane różne metody.
S Do jednego powinna być dołączona, np. gra dydaktyczna, krzyżówka, do
drugiego mapa mentalna , drzewo decyzyjne, szkielet rybi.
Powyższe ustalenia obowiązują również te osoby, które nie zdobyły uprawnień pedagogicznych na studiach licencjackich.
W sumie - 300 godzin dydaktycznych w tym - 100 godzin dydaktycznych samodzielnego prowadzenia (w tym 60 godz. ogólnopedagogicznych).
Katarzyna Makowska
matematyka
2c
03.11.09
Imię i nazwisko nauczyciela: Przedmiot:
Klasa:
Termin hospitacji:
Przykład:
Temat: Wykres funkcji kwadratowej z wartością bezwzględną -ćwiczenia utrwalające.
Cel strategiczny:
W zakresie rozwoju intelektualnego;
□ Wykształcenie umiejętności operowania podstawowymi pojęciami abstrakcyjnymi -postać kanoniczna funkcji kwadratowej, miejsca zerowe funkcji kwadratowej, wartość bezwzględna,
□ Rozwijanie rozumowania przez analogię,
□ Rozwijanie zdolności dostrzegania związków i zależności,
W zakresie wychowawczym;
□ Kształcenie umiejętności współdziałania w zespole przy rozwiązywaniu problemów,
□ Kształcenie odpowiedzialności za powierzone działania,
4