4130651058

4130651058



220 Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego

oraz Harvard Business Review. Dyrektorem studiów jest dr Renata Orłowska, a Przewodniczącą Rady Programowej prof. UG, dr hab. Krystyna Zołądkiewicz.

W roku akademickim 2010/2011 prof. UG, dr hab. Dorota Simpson była kierownikiem II edycji Podyplomowych Studiów Biznesu Międzynarodowego prowadzonych w języku angielskim, które są poświęcone funkcjonowaniu biznesu międzynarodowego. Studia ukończyło 28 osób. Ponadto prof. UG, dr hab. Dorota Simpson była kierownikiem nowo utworzonych Studiów Podyplomowych Innowacyjne Praktyki Public Relations, które ukończyło 25 uczestników. Studia są adresowane do osób, które pragną poszerzyć wiedzę oraz nabyć umiejętności praktyczne związane z nowoczesnymi metodami i technikami wykorzystywanymi w działaniach z zakresu public relations.

Współpraca Instytutu Handlu Zagranicznego z przedstawicielami praktyki gospodarczej

Instytut Handlu Zagranicznego od wielu lat dba o dobre kontakty i współpracę z przedstawicielami biznesu, dzięki czemu studenci mają możliwość poznania funkcjonowania przedsiębiorstw w praktyce. W ramach współpracy organizowane są spotkania z przedstawicielami praktyki na Wydziale Ekonomicznym, wizyty w przedsiębiorstwach oraz szkolenia studentów.

Pracownicy Instytutu Handlu Zagranicznego uczestniczyli także w spotkaniu z Radą Ekspertów, które odbyło się 12 maja 2011 r. na Wydziale Ekonomicznym. Rada ta stanowi forum, w ramach którego wypracowywane są wspólne projekty środowiska naukowego Wydziału Ekonomicznego oraz przedsiębiorców, przede wszystkim w zakresie dostosowania programów studiów i oferty kształcenia do wymogów rynku pracy, praktyk i staży studenckich oraz opracowań badawczych i procesu aplikowania o środki z programów unijnych. Drugie spotkanie z Radą Ekspertów zostało zorganizowane 29 września 2011 r. w siedzibie przedsiębiorstwa Polfracht Sp. z o.o. w Gdyni.

W roku akademickim 2010/2011 studenci studiujący na specjalnościach prowadzonych przez Instytut Handlu Zagranicznego mieli możliwość uczestniczenia w spotkaniach z praktykami biznesu, gośćmi zaproszonymi na wykłady. Zestawienie zorganizowanych spotkań przedstawia tabela 1.

Prawie stu studentów specjalności: handel zagraniczny, marketing międzynarodowy oraz finanse międzynarodowe i bankowość uczestniczyło w warsztatach prowadzonych przez Aria Global Financial Services Centre Sp. z o.o. Cykl sześciu warsztatów z zakresu praktycznego wykorzystania nowoczesnych narzędzi selekcyjnych w międzynarodowej korporacji, został przeprowadzony od marca do maja 2011 r. Zajęcia prowadzili doświadczeni



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
216 Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego -    mgr Magdalena
Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego 217 Działalność organizacyjna Prof. zw. dr h
218 Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego Dr Joanna Bednarz jest przedstawicielem
Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego 219 Dnia 18 lutego 2011 r. Centrum Studiów A
Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego 221 trenerzy, m.in. pani Maja Ekstowicz (HR
Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego
Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego (1.11.2010 - 31.10.2011) Zmiany w skład
212 Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego wicz. Praca została napisana pod kierunk
Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego 213 -    Vysoka Skola Ekonomi
214 Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego -    Univerza w Ljubljani
Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu Zagranicznego 215 ferencjach naukowych, zorganizowanych m.
222    Ważniejsze wydarzenia w Instytucie Handlu
CCF20101222000 AutorDr Sławomir Antkiawicz Uniwersytet Gdański, Instytut Handlu Zagranicznego &
obrót handlu zagranicznego oraz główni partnerzy80 07 DANE ZBIORCZE SUM MARY DATA 35 TABL. 1. OBROT
Publikacje pracowników Instytutu Handlu Zagranicznego2010 rokPublikacje zwarte E. Gostomski, Bankowo
Publikacje pracowników Instytutu Handlu Zagranicznego 225 dowego od osób fizycznych, [w:] Behawioral
226 Publikacje pracowników Instytutu Handlu Zagranicznego -    Znaczenie aktywności
Skład osobowyInstytutu Handlu Zagranicznego (stan na 1.10.2011 r.) Dyrektor Instytutu
210 Skład osobowy Instytutu Handlu Zagranicznego Zakład Marketingu prof. UG, dr hab. Joanna Pietrzak

więcej podobnych podstron