7047110165

7047110165



Połącz i uzupełnij

Połqcz w pary filiżonki, które majq toki sam wzór, i dorysuj im uszka. Filiżankę bez pary otocz czerwong liniq.




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Uczę się pisać  Połącz i uzupełnij Połącz w pary filiżanki, które mają taki sam wzór, i dorysuj im
Uczę się pisać  Połącz i uzupełnij Połącz w pary filiżanki, które mają taki sam wzór, i dorysuj im
314 (28) 314 Część VI G) Opisując pary czasownikowe, które mają ten sam temat, ale różnią się przedr
51.1.1. Izomeria alkanów Węglowodor>% które maj;} ten sam wzór sumaryczny, a różnią się wzorem
SCAN0073 Dopasuj samochód do kierowcy. Połącz lśnią odpowiednie pary. Porozmawiaj z dzieckiem o zawo
PSZCZÓŁKA ZGADYWANKI (04) Swatka /?/ Połącz w pary obrazki, które do siebie pasują.
SCAN0073 Dopasuj samochód do kierowcy. Połącz lśnią odpowiednie pary. Porozmawiaj z dzieckiem o zawo
UCZĘ SIĘ PIĘKNIE PISAĆ (29) Połącz w pary wyrazy, które się rymują, a następnie przepisz je. Podpisz
UCZĘ SIĘ PIĘKNIE PISAĆ (39) Połącz w pary wyrazy, które różnią się tylko jedną literą. Zapisz je pon
SCAN0073 Dopasuj samochód do kierowcy. Połącz lśnią odpowiednie pary. Porozmawiaj z dzieckiem o zawo
05 2 Swatka Połącz w pary obrazki, które do siebie pasują.nóż kość piłeczka dłoń jajko
56065 WESOŁA MATEMATYKA KLASA 4 4 Połącz w pary dzieci, które mają na ubraniach ułamki o tej same
co 4latek wykonać powinien (11) Wyszukaj wśród zabawek te, które majq kolor czerwony. Połqcz je lini

więcej podobnych podstron