17265

17265



•    reklama jako proces komunikacji

•    PR jako proces komunikacji - przykład czarnego PR

•    komunikacja w sytuacji kryzysowej

•    komunikacja międzykulturowa

•    przykłady błędów w komunikacji

W1 - 15.02.2012

DEFINIOWANIE KOMUNIKOWANIA SIE

„Communicatio" = doniesienie, komunikat

„Communicare” = naradzanie się, konsultowanie, porozumiewanie się „Communio" i „Communis" = wspólny, powszechny

Stadia rozwoju ludzkiego komunikowania sie:

1.    Era znaków i sygnałów

2.    Era mowy I Języka

•    australopitek

•    homo erectus

•    neandertalczyk

•    człowiek z Cro-Mag non

•    człowiek współczesny

3.    Era pisma

4.    Era druku i komunikowania masowego

5.    Era telekomunikacji i informatyzacji

6.    Era komputerów

Komunikacja jako transmisja - to przekazywanie idei. emocji, umiejętności, myśli, wiedzy, postaw, nastawienia etc.

Komunikowanie jako rozumienie - to proces dzięki któremu rozumiemy innych i sami staramy się być zrozumianymi.

Komunikowanie jako oddziaływanie - oznacza wszystkie sposoby, którymi ludzie oddziałują na siebie.

Komunikowanie jako łączenie (tworzenie wspólnoty) - jest tworzeniem społecznej wspólnoty z jednostek przy użyciu języka lub znaków.

Komunikowanie jako Interakcja - Jest społeczną interakcją za pomocą symboli.

Komunikowanie jako wymiana - jest wymianą znaczeń między ludźmi; wymiana taka jest możliwa w takim stopniu w jakim jednostki mają wspólne spostrzeżenia, pragnienia i postawy.

Komunikowanie jako składnik procesu społecznego - akt komunikatywny jest środkiem, poprzez który wyrażane są normy grupowe, sprawowana kontrola społeczna, przydzielane role, osiągnięta koordynacja wysiłków, ujawniane są oczekiwania i przenoszony proces społeczny.

Komunikowanie - proces przekazywania informacji, myśli, idei, emocji etc., niezbędny do budowy porozumienia między podmiotami biorącymi w nim udział.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
20529 P1090994 278 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego ostatnio model Herbe
72148 P1090998 (2) 284 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego Tajemniczym skła
P1090995 280_ Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy Jako stylu komunikacyjnego szeóstwa”, czy „efekt
P1090997 (2) 282 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego Przekonałam się także,
P1090998 (2) 284 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego Tajemniczym składnikie
P1090999 (2) 286 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnegG kosmetyki. Również i w
P1100001 (2) 288 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjna* Porównanie tekstów rekl
51978 P1100001 (2) 288 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjna* Porównanie tekstó
P1090995 280_ Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy Jako stylu komunikacyjnego szeóstwa”, czy „efekt
P1090997 (2) 282 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego Przekonałam się także,
P1090999 (2) 286 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnegG kosmetyki. Również i w
65968 socjologia (18) Temat: Reklama jako komunikat perswazyjny. Perswazja - sztuka przekonywania ko
P1090995 280_ Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy Jako stylu komunikacyjnego szeóstwa”, czy „efekt
P1100001 (2) 288 Grażyna Sawicka: Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjna* Porównanie tekstów rekl
2015-03-24PRZYKŁADYCHMUR MARKETING PROMOCJA REKLAMA WSPOMAGANIE PROCESÓW ZARZĄDCZYCH W

więcej podobnych podstron