18937

18937



Podział produktów konsumpcyjnych:

„Przez produkty rozumie się to wszystko, co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkowania lub dalszego przerobu. Oprócz rzeczy fizycznych do produktów zalicza się również wszelkiego rodzaju usługi, czynności, osoby, miejsca, organizację, pomysły technologiczne, organizacyjne i inne oraz idee".    (H. Mruk, I. Rutkowski)

Pojęcie szersze niż towary. Można stwierdzić, że każdy towar jest produktem, ale nie każdy produkt jest towarem.

W takim rozumieniu używa się pojęcia produkt.

-    produkty konsumpcyjne

-    produkty wybieralne

-    produkty luksusowe - służę zaspokojeniu potrzeb wyższego rzędu i nie maję substytutów (np. potrzeba wyróżnienia lub prestiżu).



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zdjŕcie231 Produkt- wszystko co można zaoferować nabywcom do konsumpcji WVp/tV! N Vt KI O/WINCIM 1 u
DEFINICJE PRODUKTU • Zgodnie z koncepcją P. Benneta „produkt” obejmuje to wszystko, co można zaofero
DSCF8509 Produkt Wszystko, co można zaoferować nabywcom cło konsumpcji, użytkowania lub dalszeg
Wykład 7: Rozdział 11 Produkt- wszystko to, co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkownika
79759 P1080781 POJMOWANIE PRODUKTU TURYSTYCZNEGO j Za produkt uważa się wszystko to, co można zaofer
skanowanie0066 (10) Produkt Wszystko to, co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkowania&nbs
Produkt wszystko to, co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkowania lub do dalszego pr
Polityka produktu Produktem jest wszystko, co można zaoferować na rynku w’ celu zwrócenia uwagi, dok
Można zatem powiedzieć, iż w szerokim ujęciu więzi społecznej mieści się to wszystko, co prowadzi do
Koncentracja na faktach KAIZEN. Jakość to wszystko, co można poprawić Powszechne
Test2b Test II Ekonomika11/ Przez produktywność rozumie się: wielkość produkcji osiągniętą z jednost
W ujęciu marketingowym przez inowacje produktowe rozumie się: zaspakajające potrzeby dotychczas prod

więcej podobnych podstron