108578

108578



W sumie to tożsamość Wi zerunek a tożsamość:

Jeżeli wizerunek firmy jest tym co ludzie o niej myślą to tożsamość jest tym z czym ją identyfikują.

O tożsamości decydują:

-    jednolite zasady postępowania indywidualna inicjatywa

-    wzorce komunikacyjne

Tożsamość wypływa raczej z wnętrza firmy:

Wizerunek - jest zawsze czymś zewnętrznym w stosunku do firmy powstaje w oparciu o tożsamość

Tożsamość - stanowi istotę firmy.

Wizerunek    Tożsamość

Mocny    łatwo wchodzi na iynek Wyrazista

Mocny    dobrze idzie, kłopoty z konkurencją    Nijaka

Obojętny    firma istnieje, kłopoty z rozwojem    Wyrazista

Obojętny    zagrożenie bankructwem    Nijaka

Obojętny    bankructwo    Wadliwa

Słaby    przypadkowe efekty iynkowe    Wyrazista

Wizerunek firmy to osobowość, która może być wynikiem zaplanowanego i efektownego i świadomego działania firmy. Wizerunek składa się na wartość firmy.

Istotę każdej organizacji stanowi jej tożsamość (identity). Corporate identity to szereg zabiegów zmierzających do jednolitego postrzegania firmy czyli wszystko to, co pozwala bez problemu zidentyfikować i odróżnić od pozostałych daną korporację, firmę, partię.

Tożsamość tworzą:

Misja, straegia, filozofia działania, kultura organizacyjna System identyfikacji wizualnej Sposób porozumiewania się

System identyfikacji wizualnej    Osobowość    Komunikowanie

(Misja, Filozofia



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
3.    Wizerunek firmy (przedsiębiorstwa) - sposób, w jakie ludzie postrzegają fi
P1140018 f 5. Wizerunek firmy jest spójny & Firma tworzy sensowny portfel 1 odpowiednią
+ Jeżeli preferencja płynności jest absolutna - co Keynes uważał za możliwe w okresach poważneg
Dodatkowe uwagi odnośnie skanowania To, jak skanujesz, jest tym, co dostajesz. Urządzenie DocuPen™ j
WYSIWYM 1/4 (ang. What You See Is What You Mean) „to co widzisz jest tym, co masz na myśli” Są to me
WYWIWYG 1/2 (ang. What You Write Is What You Get) „to co napiszesz jest tym, co otrzymasz” Są to met
68.Wykorzystywanie metamodelu w wybranym celu jad język jest nieprecyzyjny, to, co ktoś mówi, nie je
•    legitymować osoby w celu stwierdzenia ich tożsamości, jeżeli jest to niezbędne d
damy, rycerze,?ministki8 Konstytucja nowej tożsamości; ; " Obywatelki bynajmniej nie jest to,
CCF20120403007 (2) NOWOCZESNOŚĆ I TOŻSAMOŚĆ Jeżeli nie podejmiemy świadomego ryzyka dla własnego ju

więcej podobnych podstron