114732

114732



PODSTAWY MARKETINGU - TEST SPRAWDZAJĄCY

Imię i nazwisko

Wtnji c

Opis*

edno wybrane zagadnienie spośród dwóch podanych (pytania po 10 punktów).

1

Czynniki kształtujące postępowanie konsumentów na rynku

2

Otoczenie marketingow e przedsiębiorstw a

Wyjaśnij krotko poniższe pojęcia (pytania po 2 punkty).

3

Co to jest mikrootoczeme przedsiębiorstw a'7

4

Co to test slogan samodzielny'*

5

Co to jest kanał dystrybucji?

6

Co to jest marketing partnerski'7

7

Jak dzieli sie rynek dóbr i usług produkcyjnych'7

Zaznacz prawidłowa odpowiedź (pytania po 1 punkcie).

8

Decyzje dotyczące zakupu produktów kupowanych bardzo rzadko i o wysokiej wartości noszą nazwą decyzji:

a.    nawykowych

b.    nierutynowych

c.    impulsywnych

d.    rozważnych

9

Agentami handlowymi nie są:

a.    brokerzy

b.    przedstawiciele handlowi e. dealerzy

d. hurtownicy

10

W jaki sposób można przedłużyć cykl życia produktu:

a.    zastępując produkt nowym

b.    modernizując produkt

c.    wprowadzając produkt na nowy rynek

d.    stosując reklamę

11

Produkty wybieralne to produkty:

a.    częstego zakupu

b.    okresowego zakupu

c.    rzadkiego zakupu

d.    niedostrzegane

12

Zestaw produktów zawierający dużą liczbą grup asortymentowych to asortyment:

a.    szeroki

b.    wąski

c.    płytki

d.    głęboki

13

W misji przedsiębiorstw a konieczne jest określenie

a.    fonuy organizacyjnej

b.    w ielkości zatrudnienia

c.    oferowanych produktów

d.    potencjalnych konkurentów

14

Produkty charakteryzujące się niską rentownością i niskimi potrzebami finansow ymi to:

a.    psy

b.    dojne krowy

c.    znaki zapylania

d.    gwiazdy

15

Do działań logistycznych me zaliczamy:

a.    obsługi zamówień

b.    przerobu handlowego

c.    magazynowania

d.    dostaw materiałów reklamowych

16

Jeżeli cenowa elastyczność popytu wynosi 1.5 to mamy do czynienia z popytem:

a.    sztywnym

b.    proporcjonalnym

c.    elastycznym

d.    nieelastycznym

17

Rabat funkcjonalny:

a.    przysługuje ściśle określonym grupom nabywców

b.    przyznawany jest stałym klientom, aby zachęcić ich do stałego zaopatrywania sie w jednym miejscu zakupu

c.    jest udzielany za przejecie przez handlowców pewnych działań rynkowych

d.    otrzymuje się z tytułu zapłaty gotówka



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PODSTAWY MARKETINGU - TEST SPRAWDZAJĄCY Imię i nazwisko_Wersja A Opis/ jedno wybrane zagadnienie spo
fd3dc4540c4ac938 PODSTAWY MARKETINGU - TEST SPRAWDZAJĄC Y Imię i nazwisko___Wersja c Opisz jedno wyb
1e49a119ad6b7751 PODSTAWY MARKETINGU - TEST SPRAWDZAJĄCY Imię i nazwisko___Wersja A Opisz jedno wybr
58b5ffdd4c00210e PODSTAWY MARKETINGU - TEST SPRAWDZAJĄCY Imię i nazwisko___Wersja B Opisz jedno wybr
PODSTAWY MARKETINGU - TEST SPRAWDZAJĄCYImię i nazwisko    Wersja B Opisz jedno wybran
Poziom podstawowy UNIT TEST A Ol Imię i nazwisko: Klasa: 1    Skleił# JfcjŁJJŁ
Poziom podstawowy UNIT TEST B OS Imię i nazwisko: Klasa: 1 ■33CTZH3T    Usłyszysz
LastScan 2 Test zaliczeniowy z podstaw biostatystyki - wykład ZP Imię i nazwisko.......^4*—
biostat0016 Test zaliczeniowy z podstaw biostatystyki - wykład ZP Imię i nazwisko...................
biostat0019 Test zaliczeniowy z podstaw biostatystyki - wykład ZP Imię i nazwisko...................
zjednoczona polska grupa b page 01 11101621852528 Sprawdzian imię I nazwiskoZjednoczona Polska klas
sprawdzian 1 B Imię i nazwisko klasaGrupa BSprawdzian nr 1 1. Pokoloruj na zielono małe jabłko. ___^
sprawdzian 1 A Imię i nazwisko klasaGrupa ASprawdzian nr 1 1. Pokoloruj na zielono małe jabłko. V_J
sprawdzian 2 A Imię i nazwisko klasaGrupa BSprawdzian nr 2 2 p. 1. Policz, ile kasztanów jest na każ
sprawdzian 2 B Imię i nazwisko klasaGrupa ASprawdzian nr 2 1. Policz, ile kasztanów jest na każdej g
sprawdzian 3 A Imię i nazwisko klasaGrupa ASprawdzian nr 3 1 ♦ Każdemu bałwankowi doiysuj tyle guzik

więcej podobnych podstron