116384

116384



opstestO. ops_test2, ops_test4. a następnie zainicjalizowano je adresami odpow iednich funkcji obsługi urządzeń. Przedstaw iono funkcję inicjalizacji sterownika test init module oraz fragment funkcji otwierania urządzenia test_opcn (wspólnej dla wszystkich trzech urządzeń). Uzupełnić funkcję testopen tak. żeby ustaw iała ona odpowiedni zestaw funkcji dla otwieranego pliku na podstaw ie numeru podrzędnego_

static int test_init_module( void)

{

if (register_chrdev( 80, „TEST", &ops testO))

{

printk( KERN_WARNING „register_chrdev error\n"); return -EIO;

)


else

{


printk( KERN_WARNING „ok\n") return 0;


test_open( struct inode* ino, struct file* filep)

J_


Return 0;


5. W pliku /tmp/testproc.c zapisano kod programu przedstawionego poniżej. Program skompilowano w tym samym katalogu do pliku a.out. Następnie w tym samym katalogu uruchomiono program (podając 2 argumenty) poleceniem ./a.out 1234 abed . W wyniku wykonania się programu na ekranie pojawiłsię napis

_22593 3 4_

/tmp/protest.c_

#include <unistd.h> łinclude <fcntl.h>

int main ( int arge, char *argv)

{

int p, c, x; p = getpid();

c - open( „a.out", 0_RD0NLY); x - open( „testproc.c", 0_RD0NLY); printf( „%d %d %d", p, c, x); sleep(60); return 0;

J_

Należy uzupełnić poniższą tabele opisującą wybrane elementy systemu /proc dla opisanego wcześniej procesu

Nazwa podkatalogu zaw ierającego opis procesu

Zawartość odpowiedniego pliku cnidline

Zawartość odpowiedniego pliku cwd

Zawartość odpow iedniego pliku exc

Zawartość odpow iedniego pliku fd/0

Zawartość odpowiedniego pliku fd/3

Zawartość odpow iedniego pliku fd/4



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
File1013 (3) # Palcem nakreśl skoki żaby, a następnie namaluj je przy użyciu flamastra. # Rysuj lini
File1047 (3) ©Grubymi kredkami świecowymi narysuj sznureczki balonów, a następnie pomaluj je. © Uwag
Ćwiczenia grafomotoryczne5 slawlecz wszystkie korale na nitkę, a następnie pokoloruj je kredkami. Za
Ćwiczenia grafomotoryczne cz1 00007 Nawlecz wszystkie korale na nitkę, a następnie pokoloruj je kred
kolorowanka wymowa R Dowiedz się, jak nazywa się każdy z dinozaurów, a następnie pokoloruj je!
K (7) 28a, 28b, 28c, 28d, 28f, 28g, następnie sklejamy je i przyklejamy zmontowane sprzęgło do bloku
s102 (2) się dużą ilość szyszek sosny jednoigłowej, następnie praży je przy ogniu, żeby łatwiej możn
k11 3 2. Wytnij obrazki przedstawiające zabawy dni tygodnia, a następnie ułóż je i przyklej w odpowi
k15 1. Oto zabawki na paluszki. Wytnij szablony z nazwami (główki dni tygodnia), a następnie pokolor
karta pracy • Nazwij wszystkie zwierzęta a następnie połącz je Unią z obrazkami zgodnie z tym, gdzi
File1047 ^Grubymi kredkami świecowymi narysuj sznureczki balonów, a następnie pomaluj je. ■@) <©

więcej podobnych podstron