118631

118631



Nieudzielanie informacji o ryzyku stosowania produktu Np. sugestywność reklam leków Wprowadzanie do obrotu towarów w opakowaniu, które może wprowadzać w błąd. Np. na Targowiskach pod Łodzią.

Przekazanie, ujawnienie cudzych informacji będących tajemnicą przedsiębiorstwa, albo ich nabycie od osoby nieuprawnionej:

0 Tajemnica przedsiębiorstwa - nieujawnione informacje posiadające wartość gospodarczą.

Nakłanianie osoby świadczącej na rzecz przedsiębiorcy pracę do niewykonania obowiązków pracowniczych Naśladowanie gotowego produktu

Rozpowszechnianie nieprawdziwych wiadomości o swoim lub cudzym przedsiębiorstwie:

0 Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów 0 Naruszenie godności

0 Np. krytyczne wypowiadanie się w postępowaniach przetargowych o jakiejś firmie

Utrudnianie innym przedsiębiorcom dostępu do rynku, Np. ceny dumpingowe. Posługiwanie się nieprawdziwymi atestami, tytułami, Np. przyznawanie laurów Nierzetelne wyniki badań

Nierzetelne informacje o oznaczeniach produktu Zróżnicowane traktowanie niektórych klientów Utrudnianie małym przedsiębiorcom dostępu do rynku

Przekupstwo osoby pełniącej funkcje publiczną, - art. 229 kodeksu karnego -> takie zachowania są przestępstwem

W zakresie reklamy -> reklama sprzeczna z prawem, z dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka.

Reklama wchodząca w sferę prywatną Wykorzystywanie łatwowierności dzieci



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Może lip. wynalazek produkować, ale nie może już wprowadzać do obrotu. Albo jest przedstawicielem ha
Od XVII wieku nastąpił poważny rozwój europejskiej produkcji szkła. W 1615 roku T. Percival wprowadz
§ 1. Zakazuje się, z zastrzeżeniem § 2, produkcji i wprowadzania do obrotu soli spożywczej przeznacz
b Stosowania sposobu będącego pizedmiotem wynalazku, jak tez używaniu, oferowaniu, wprowadzania do o
Zdjęcia 0024 (6) 2Ze m9Mu na ochronę zdrowia może: zakazać produkcji środków spożywczych i wprowadza
Treść etykiety Informacje na etykiecie substancji lub mieszaniny wprowadzanej do obrotu sa sformułow
KARTA PRZEDMIOTU 1. Informacje ogólne Nazwa przedmiotu i kod (wg planu studiów): Wprowadzenie do
pociągają za sobą określone konsekwencje prawne, np. decydują o niedopuszczeniu danego towaru do obr
ReklamaPodstawowe funkcje reklamy Informowanie klientów o oferowanym produkcie, o innych
Źródła informacji o ryzyku:Z bilansu: -    spadek wartości aktywów płynnych (np.
skanuj0003 (313) Enkodery zwykłe są stosowane głównie do wprowadzania informacji w postaci liczb dzi
2 •    cechy rynków, produktów i stosowanych technologii, np.: jednorodność produktu,

więcej podobnych podstron