118736

118736



O Opiera się na założeniu, że cele wyznaczone pracownikom są powiązane z celami strategicznymi organizacji

0 Skaskadowanie celów strategicznych pozwala skupić...

•    Funkcje systemu - BRE Bank S.A.:

0 Bezpośrednie przełożenie na wynik banku - dysponowanie i angażowanie całej organizacji w realizację wyników

0 Bezpośrednia platforma komunikacji - przekazywanie informacji dotyczącej roli i udziału indywidualnego pracownika w budowaniu organizacji ...

9.    Zarządzanie marketingowe:

•    Wprowadzono w związku z silnym uzależnieniem działania banku od rynku, rozwojem konkurencji międzybankowej [lata 70 XX wieku]

•    Wymagało istotnych zmian w organizacji banku, co znalazło odzwierciedlenie w tworzeniu wyspecjalizowanych komórek marketingu oraz wprowadzeniu zmian strukturalnych mających na celu stworzenie pionów organizacyjnych, Np. bankowości detalicznej, korporacyjnej.

10.    Zarządzanie marketingowe - cele:

•    Badanie danej i potencjalnej grupy klientów przez pryzmat możliwości pozyskania nowych klientów,

•    Badanie potrzeb, zainteresowań i możliwości finansowych dotychczasowych klientów,

•    Obserwowanie działalności konkurentów [innych banków] pod kątem prowadzonej przez nich polityki cenowej oraz jakości usług,

•    Badanie oferowanych usług bankowych z punktu widzenia dostosowania się do wymogów iynku,

•    Szczegółowe opracowanie oraz realizacja kampanii marketingowej [włączając akcje promocyjno-reklamową],

•    Ocena jakości pracy instytucji bankowej oraz badaniu wyników prowadzonych działań i porównaniu ich z przyjętymi wcześniej założeniami

11.    Zarządzanie przez jakość:

•    Technika zarządzania związana z kładzeniem przez banki nacisku na potrzebę utrzymywania konkurencyjności poprzez zapewnienie najwyższej jakości produktów bankowych.

12.    Techniki zarządzania jakością

•    TQM - kompleksowe zarządzanie jakością poprzez szkolenie i zaangażowanie całego personelu w celu podniesienia jakości pracy

•    ISO 9000 opracowanie i audyt procedur doskonalenia jakości ze szczególnym naciskiem na sposoby postępowania z zapytaniami i zażaleniami klientów

•    QACC - kontrola kosztów jakości poprzez ich pomiar oraz określenie głównych zadań do realizacji polegających na rzeczywistej redukcji kosztów związanych np. ze złą jakością czy też dodatkową, zbędną kontrolą.

13.    System zarządzania przez jakość SL\ - Sigma

0 [połączenie zestawienie jakością + zarządzanie procesami + zarządzanie zmianami]

2



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
statystyka skrypt36 • Test Lnrne a jednorodności wariancji - test t opiera się na założeniu, że war
52193 statystyka skrypt36 • Test Lnrne a jednorodności wariancji - test t opiera się na założeniu,
Obraz013 Realizacja tego postulatu opiera się na założeniu, że pracownik socjalny pracując w danym ś
KONCEPCJA USŁUGI w ujęciu marketingowym opiera się na założeniu, że każda usługa może być wykreowana
Metody dochodowe • Opierają się na założeniu, że przedsiębiorstwo jest dobrem, którego wartość
TEORIA RACJONALNEGO WYBORU KONSUMENTA Model decyzji konsumenta opiera się na założeniu, że konsument
~progresywna - opiera się na założeniu, że starzenie się środków trwałych wymaga większej liczby
Koncepcja marketingowa - (Kotler) opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji
Cykl życia projektu Jest to uogólnione przedstawienie przebiegu projektu opierające się na założeniu
2. podejście podmiotowe - opiera się na założeniu, że w firmie ludzie są szczególnym zasobem o szcze
Część modeli wzrostu gospodarczego opiera się na założeniu, że kapitał stanowi pierwszorzędny motor
04 06 ści. Rzeczywiste pomiary opierają się na założeniu, że sygnały mają kształt prawie idealnie
Modele zarządzania zasobami ludzkimi: • Model SITA-opiera się na założeniu, że człowieka nie sposób
DSC88 Def: Schemat nr 1 Koncepcja rozdzielonej korporacji opiera się na założeniu, że wyróżnić nale

więcej podobnych podstron