65921

65921



Marketing-mix to zbiór narzędzi marketingowych, które przedsiębiorstwo stosuje w celu realizacji zamierzonych celów marketingowych na docelowym rynku działania. Można wyróżnić bardzo wiele narzędzi marketingu-mix, np. 4P Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja.

Metoda - świadomie stosowany, uporządkowany i sprawdzony co do swej skuteczności sposób działania.

Obrotu towarowego struktura funkcji w ujęciu szczegółowym: 1) dostosowanie produkcji do istniejącej i potencjalnej pojemności rynku (potrzeb społecznych), 2) czynna, organizatorska rola w planowaniu i inicjowaniu produkcji, 3) kształtowanie potrzeb , preferencji i popytu konsumentów i użytkowników, 4) kształtowanie systemu informacji rynkowej dla nabywców i producentów, 5) aktywna rola w dziedzinie polityki cen, 6) skracanie czasu realizacji masy towarowej i przyspieszenie całego procesu reprodukcji, 7) zmniejszenie nakładów związanych z procesem realizacji towarów, 8) transformacja form wartości, 9) przemieszczanie towarów, 10) magazynowanie i przechowywanie towarów, 11) organizacja procesu zakupu i sprzedaży towarów.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
MARKETING MIX MARKETING-MIX-jest to zbiór narzędzi marketingowych, które przedsiębiorstwo stosuje
Slajd5 (29) Definicja systemu rozproszonego (4/5) System rozproszony to zbiór niezależnych komputeró
img439 yfUnk pielęgnacyjny -    to zbiór instrukcji w programie, które umożliwiają ła
Obszar pracy Obszar pracy (przestrzeń robocza) - jest to zbiór punktów, na które pracownik oddziałuj
Terminologia ►    Baza danych - jest to zbiór danych trwałych, które są
Terminologia □    Baza danych jest to zbiór danych trwałych, które są
Co to są metody portfelowe Jest to zbiór narzędzi umożliwiających dokonanie oceny różnych możliwości
Struktura asortymentowa(produkt-mix) to ogół wszystkich produktów wytwarzanych w przedsiębiorstwie i
SDC10828 Zakup to zbiór przemyślanych decyzji i działań, wynikający ze strategii i realizowany 
I.    Marketing mix - kompozycja marketingowa. Są to elementy marketingu, które firma
Marketing raix (mieszanka marketingowa)Istota marketingu mi* P.Kotłer - Marketing mix jest zbiorem n
MODEL MARKETING-MIX Marketing-mix to model umożliwiający implementację strategii
P1030363 w koncepcji marketingu Atrakcje są to elementy miejsca docelowego, które w r znacznej mierz

więcej podobnych podstron