55352

55352



® Testowanie akcji reklamowej Metody testowania:

® jury konsumentów

® test portfelowy

® test teatralny

® Jury konsumentów

^ ok. 100 osób adresatów przekazu reklamowego,

® wywiady indywidualne lub grupowe po zapoznaniu z przekazem reklamowym ® respondenci oceniają przekaz na punktowej skali ocen.

® Test portfelowy

® ok. 100 osób adresatów przekazu reklamowego,

® porównywanie przekazów rzeczywistych z przekazami roboczymi (utworzonymi tylko dla porównania).

® Testy teatralne

^ do oceny reklamy telewizyjnej i kinowej,

® 200-600 osobowa grupa,

® po prezentacji filmu reklamowego respondenci wypełniają kwestionariusz go oceniający.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
rozdział 6 (13) 184 Podstawy marketingu Istnieje wiele rodzajów testowania opinii konsumentów [167].
test poprawka (1) PYTANIA TESTOWE Z PRZEDMIOTU „IIYDROLOGIA" TEST POPRAWKOWY / i * Uwagi- 1. &
Kontakt Imię i nazwisko (wymagane) test Adres email (wymagane) test@testowadomena.pl Temat test
Egzamin testowy z ekonometrii (przykładowy test z lat ubiegłych) Tablica 1. Ordinary Least Squares E
P1010745 (2) 112 5. Metody badań zachowań konsumenckich sowy. Panel ciągły polega na systematycznym
ODMOWA UDZIAŁU W AKCJI REKLAMOWEJ ............dnia.. Adresat:......... Szanowni
sprzedażowych reklamy). Metody prowadzenia zajęć •    wy kład problemowy •
70 Metody diagnostyczne Ryc. 22. Test dwóch wag (wg [22]) ny test znajduje zastosowanie u pacjentów
P1010700 Spis treści Rozdział 5 Metody badań zachowań konsumenckich

więcej podobnych podstron