77205

77205



10)obsługa klienta - przyjmowanie i śledzenie zgłoszeń serwisowych, rejestrowanie umów serwisowych, ich raportowanie, tworzenie listy najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi związanych z problemami technicznymi, prezentacja on-line rozwiązania tych problemów.

lljzarządzanie terminami wraz z listą zaplanowanych zadań dla konkretnych osób (funkcja najczęściej realizowana we współpracy z programem MS Outlook)

12) zarządzanie kontraktami - dane osobowe pracowników, poszczególnych kontrahentów, och miejsce i rola w organizacji, relacje z pracownikami, historia kontaktów.

13) telemarketing - bazy danych osób, firm, które mogą być objęte telemarketingiem, funkcja automatycznego połączenia z telefonami umieszczonymi w bazie, budowanie instrukcji ułatwiającej prowadzenie rozmowy telefonicznej, zapis rozmów realizowanych przez cali center, statystyki rozmów

14) marketing - karta produktów (dane o produktach, pytania na ich temat) cennik realizowany we współpracy z modułem sprzedaży, planowanie kampanii promocyjnych, ich budżetowanie, rozliczanie, marketing bezpośredni (import danych, drukowanie adresów, korespondencji seryjnej), prognozowanie efektów i analiza rentowności kampanii promocyjnej.

15) zarządzanie relacjami z partnerami handlowymi - udostępnianie aplikacji CRM partnerom poprzez sieć WWW, śledzenie działań handlowych partnerów, raportowanie ich działalności

16) e-business- zarządzanie zawartością strony WWW, sklep internetowy, budowanie portali indywidualnych klientów, kontrahentów, śledzenie (i korekta) przez klientów procesu realizacji zamówienia i dostawy, analiza odwiedzanych przez klientów miejsc na stronach internetowych.

17) zarządzanie wiedzą i analiza danych - modele analizy statystycznej, wielowymiarowej, systemy eksperckie, sieci neuronowe, logika rozmyta, drzewa decyzyjne, zarządzanie dokumentami, ich przechowywanie, dystrybuowanie, zbieranie informacji o konkurentach, wspomaganie badan marketingowych (budowa ankiet, wybór respondentów, gromadzenie, analiza danych), planowanie, prognozowanie zmiennych na podstawie bazy danych CRM, narzędzia budowanie raportów

18) zarządzanie zadaniami - definiowanie procesów, realizowanych przez firmę, schematów obiegu dokumentów, przydzielanie osobom zada do wykonania, powiadomienie ich o terminach relacji zadań.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTAAGCO 24/7 W ZAKRESIE ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH DOTYCZĄCYCH PRODUKTÓW
img007 5 1 Wojsca rejestracja pacjentów w przychodni obsługa klienta w ręcznej
Standardy obsługi S 01/10 Standardy obsługi klienta oni wówczas mogli zgłosić swoje zastrzeżenia, o
10 Spis treści Oczekiwania dotyczące poziomu obsługi klienta 229 Lokalizacja rynków zbytu lub zaopat
65471 P1030014 (2) Jeremy Rifkin Koniec pracy obsługi klientów, które jest czynne przez całą dobę i
10 ZESTAW PIERWSZY 25. Sprzedaż z tradycyjną obsługą klienta przedstawia zdjęcie A.
10.    Salon samochodowy z ekspozycją- funkcja , zasady obsługi klienta ,
Zgłoszenie do rejestracji - Weryfikacja klienta ® Załączniki y    Dane kontaktowe
NIE CZEKAJ! WEJDŹ DO GRV! Zgłoszenia uczestników w wieku 10-14 lat przyjmujemy osobiście w Filii nr
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie FORMULARZ ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE: Obsługa klienta
10. Analiza obsługi klienta i polityka dystrybucji 2 11. Analiza działań
Analizabiznesowa Obsługaklienta Pracownik działu obsługi klienta Rejestracja klienta w systemie Prze

więcej podobnych podstron