4087490938

4087490938



Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie Instytut Reklamy

Motywy kulturowe w reklamie telewizyjnej RAPORT BADAWCZY © Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie - 2013 Autor: dr Anna Kozłowska

Współautorzy:

Marta Baranowska Magdalena Duda Anna Jarosińska Monika Klatka

2



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Kieleckie Towarzystwo Naukowe ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna w WarszawieAUKSOLOGIAA PROMOCJA ZDRO
Promocji Motywy kulturowe w reklamie telewizyjnej - raport badawczy Autor raportu dr Anna Kozło
Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie Instytut Sportu i Rekreacji w Warszawie Kierunek Wychowanie Fizyczn
img261 Wyższa Szkoła Mazowiecka w Warszawie wersja A Egzamin z fizykoterapii semestr IV 15.06.2009r
skanowanie0001 (85) Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie. Instytut Politechniczny Zakład
skanowanie0001 (86) ■i ■ i*■«« ■mi*m Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie. Instytut
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gnieźnie Instytut Nauk o Zdrowiu Kierunek -
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gnieźnie Instytut Nauk o Zdrowiu Kierunek -
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gnieźnie Instytut Nauk o Zdrowiu Kierunek -
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gnieźnie Instytut Nauk o Zdrowiu Kierunek -

więcej podobnych podstron