4461062309

4461062309



1.3. Metody multimedialne adoptowane do procesów dydaktycznych - przegląd I OMÓWIENIE-JS3

1.3.1. Założenia organizacyjno-programowe

Czas trwania jednostki: 45 minut.

Cele:

Po zakończeniu jednostki szkoleniowej uczestnik będzie:

•    znał rolę multimediów w edukacji i umiał systematyzować zastosowanie różnych multimedialnych technik edukacyjnych,

•    umiał scharakteryzować „granice" definicji pomiędzy tradycyjnymi mediami a multimediami.

Kluczowe punkty nauczania:

1.    Multimedia w edukacji.

2.    Wybrane metody multimedialne adaptowane do procesów dydaktycznych. Wytyczne dla prowadzącego:

•    Prowadzący pełni rolę moderatora dyskusji opartej na doświadczeniach nauczycieli (jednostka szkoleniowa odbywa się bez użycia urządzeń mu Iti media Inych);

• Jednostka szkoleniowa powinna pełnić rolę wprowadzenia do szkolenia „techniczno-narzędziowego" - modułu II.

Metody:

•    prezentacja,

•    wykład,

•    praca w grupach,

•    dyskusja,

•    burza mózgów.

Pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały do realizacji szkolenia:

•    komputer,

•    rzutnik multimedialny,

•    ekran,

•    tablica multimedialna,

•    stoły i krzesła z możliwością przestawiania,

•    wydruk materiałów szkoleniowych.

17



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
XDokeos - było to miejsce wymiany materiałów i informacji. Włączenie metodyka zdalnego nauczania do
20 Metody określają wewnętrzna stronę procesu dydaktycznego, gdyż stwarzają warunki powstania i
P4030755 Tomasz Frotowicz Metodyka WF Poziomy planowania procesu dydaktycznego Podstawa programowa k
c) prowadzi zajęcia reedukacyjne1. Proces dydaktyczny szkoły uwzględnia cele zmierzające do dokonani
11.    Multimedialne i internetowe narzędzia wspomagania procesu dydaktycznego w
100h67 Tomasz Froiowtcz Metodyka WF Formy organizacyjne - Formy organizacji procesu dydaktycznego— F
Metody kształcenia Wykład z użyciem technik multimedialnych, wykład z pogadanką, dyskusja dydaktyczn
METODY NAUCZANIA Realizowany proces dydaktyczny oparty jest na metodach tradycyjnie przyjętych: wykł
30. Do procesów psychicznych poznawczych zalicza się: METODYKA NAUCZANIA 1.    Ankiet
Przebieg procesu dydaktycznego LEKCJA Przed lekcją Przygotowanie do lekcji 1.
Tomasz Frołowicz Metodyka WFPoziomy planowania procesu dydaktycznego Podstawa programowa kształcenia

więcej podobnych podstron