3124726706

3124726706



Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia.

•    Większość rodziców jest zadowolona z kontaktów z nauczycielami, a tylko połowa nauczycieli uznała, że kontakt z rodzicami jest owocny.

•    Wszystkie ankietowane grupy oceniły, że w szkole działają grupy przedstawicielstwa rodziców, współprace z rodzicami układają się dobrze, a nauczyciele są w miarę obiektywni w ocenie pracy dziecka.

•    Nauczyciele, rodzice i uczniowie widza konieczność współpracy na rzecz szkoły.

•    Należy nadal angażować rodziców do zadań takich jak: pomoc przy organizacji wycieczek, imprez szkolnych, pomoc w współtworzeniu Programu Wychowawczego i Programu Profilaktyki Szkoły oraz prac użytecznych na rzecz szkoły.

4. Obszar 1. Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej. Wymaganie 1.4 Respektowane są normy społeczne.

Rekomendacje do dalszej pracy i propozycje do planu działań:

•    Wszyscy nauczyciele oraz wychowawcy na godzinach wychowawczych powinni przypominać uczniom ich prawa i obowiązki.

•    Przy omawianiu praw i obowiązków ucznia podczas zajęć godziny wychowawczej należy upewnić się czy uczniowie dobrze rozróżniają swoje prawa od obowiązków oraz rozumieją jakie są ich prawa, a co należy do ich obowiązków.

•    Przeprowadzać rozmowy lub w innych formach informować uczniów, jak ważna jest właściwa reakcja na niewłaściwe zachowania.

•    Reagować zawsze i bezwzględnie na niewłaściwe zachowania uczniów na zajęciach lekcyjnych i na przerwach.

•    Zaangażować uczniów we współtworzenie z nauczycielami regulaminów i zasad zachowania oraz zachęcać ich, aby stali się pomysłodawcami spotkań z osobami, które są dla nich autorytetem.

•    Podczas zebrań należy przypomnieć rodzicom, że głównym źródłem informacji

0    normach społecznych obowiązujących w szkole powinno być środowisko rodzinne ucznia.

•    Nadal przeprowadzać rozmowy z uczniami na temat kulturalnego zachowania wobec innych, wskazać sposoby radzenia sobie z agresją, podkreślać, iż przemoc słowna jest tak samo karana jak przemoc fizyczna i przypominać o konsekwencjach takiego postępowania, informować o odpowiedzialności prawnej za słowa

1    rozpowszechnianie oszczerstw w Internecie.

•    Uatrakcyjnić przerwy uczniom.

•    Wdrożyć pomysły ankietowanych na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa w szkole.

5. Obszar 3. Funkcjonowanie szkoły w środowisku. Wymaganie 3.3 Promowana jest wartość edukacyjna.

Wnioski z ankiet dla uczniów:

•    Większość uczniów twierdzi, że nasza szkoła promuje się w środowisku ale znaczna jej część nie wie czy taka promocja istnieje.

•    Znaczna część uczniów uważa, że w szkole promuje się wysokie wyniki w nauce i osiągnięcia uczniów.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia. •
Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia. •
Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia. •
Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia. •
Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia. •
Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia. •
Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia. •
Wszystkie ankietowane grupy stwierdziły, że liczba spotkań z rodzicami jest odpowiednia. •
73248 P6270116 11. Jeśli dla procesu ogrzewania jakiegoś ciała stwierdzimy ze liczba biota ma wartoś
są im wymagania edukacyjne z matematyki, a 50 ankietowanych ( 14%) stwierdza, że nie znają wymagań e
img040 Rozpoczniemy od teorii. Przede wszystkim należy sobie uzmysłowić, że średnia x obliczona z pr
■ po identyfikacji możemy stwierdzić że wzrost danego gatunku jest związany z materiałami lub metodą
Sponsorzy4601 powody uzasadniające odmowę u-dzielenia wyjaśnień. Stwierdzam, że ten konstytucyjn
Obraz2 (48) 14 W podsumowaniu można stwierdzić, ze wyeliminowanie błędów systematycznych jest bardz

więcej podobnych podstron