3760885630

3760885630



28.    Kiljan, Marlena: Trudności w wykonywaniu czynności związanych z czytaniem i sposoby radzenia sobie z nimi / Marlena Kilian // „Szkoła Specjalna”. - 2007, nr 4, s. 279-295.

29.    Kiljan, Marlena: Trudności w wykonywaniu czynności życia codziennego i sposoby radzenia sobie z nimi przez osoby z poważnym uszkodzeniem wzroku (cz. II) / Marlena Kilian // „Szkoła Specjalna”. - 2008, nr 3, s. 175-191.

30.    Kiljan, Marlena: Trudności w poruszaniu się i sposoby radzenia sobie z nimi przez osoby z poważnym uszkodzeniem wzroku (cz. III) / Marlena Kilian // „Szkoła Specjalna”. - 2008, nr 4, s. 256-273.

31.    Kuczyńska-Kwapisz, Jadwiga: Pedagogika osób słabo widzących i niewidomych // W: Pedagogika specjalna dla pracowników socjalnych / pod red. Danuty Piekut-Brodzkiej i Jadwigi Kuczyńskiej-Kwapisz. - Warszawa: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2004. - S. 87-102 [problemy tyflopedagogiki; przyczyny utraty lub znacznego osłabienia wzroku; wpływ braku wzroku na sytuację życiową; kontakt z osobą słabo widzącą i niewidomą; rehabilitacja; możliwości zawodowe; kształcenie i placówki świadczące pomoc]

32.    Kunicka-Goldfinger, Agata: Czy matura w Polsce daje równe szanse młodzieży niewidomej i słabowidzącej? / Agata Kunicka-Goldfinger // „Edukacja i Dialog”. - 2009, nr 3, s. 76-84.

33.    Kurczak-Wawrowska, Ewa: Zabawy na co dzień: poradnik dla rodziców i nauczycieli dzieci z niepełnosprawnością wzrokową i ruchową / Ewa Kurczak-Wawrowska. - Warszawa: Fraszka Edukacyjna, 2007. - 56 s.

34.    Łobacz, Elżbieta: Prezentacja osób niewidomych w prasie / Elżbieta Łobacz // „Szkoła Specjalna”. - 2006, nr 4, s. 276-282.

35.    Łobacz, Elżbieta: Współczesne tendencje w edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych wzrokowo / Elżbieta Łobacz // „Szkoła Specjalna”. - 2006, nr 5, s. 362-372.

36.    Łobacz-Kloosterman, Elżbieta: Niewidome i słabowidzące dziecko idzie do przedszkola // W: Moje dziecko w przedszkolu: poradnik dla rodziców / pod red. Anety Jegier. - Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia, 2009. S. 77-95.

37.    Majewski, Tadeusz: Aktualne poglądy na możliwości zawodowe osób niewidomych / Tadeusz Majewski // „Szkoła Specjalna”. - 2009, nr 4, s. 245-251

38.    Małasiewicz Alicja: Sokoli wzrok: ćwiczenia dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej z zaburzoną percepcją wzrokową / Alicja Małasiewicz. - Gdańsk: Harmonia, 2011. - 64 s.

39.    Mikołajczak-Matyja, Nawoja: Definicje formułowane przez niewidomych i widzących jako przyczynek do rozważań nad zjawiskiem werbalizmu / Nawoja Mikołajczak-Matyja // „Szkoła Specjalna”. - 2011, nr 5, s. 325-336

40.    Nadolna, Urszula: Jak wspierać ucznia słabo widzącego w szkole masowej / Urszula Nadolna // „Życie Szkoły”. - 2010, nr 1, s. 28-30

41.    Nazarczuk, Milena:    Psychospołeczne funkcjonowanie młodzieży niewidzącej w szkołach

ogólnodostępnych / Milena Nazarczuk // „Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze”. - 2012, nr 2, s. 43-47

42.    Nazarczuk, Milena: Wskazania metodyczne do pracy z dzieckiem, z uszkodzonym wzrokiem w warunkach szkoły ogólnodostępnej / Milena Nazarczuk // „Szkoła Specjalna”. - 2013, nr 3, s. 214-224



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
28.    Kiljan, Marlena: Trudności w wykonywaniu czynności związanych z czytaniem i sp
28.    Kiljan, Marlena: Trudności w wykonywaniu czynności związanych z czytaniem i sp
poniesienia w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności związanych z przyjmowaniem na studia na d
1)    wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania l
CCF20091227005 Bogdan Rączkowski - BHP w praktyce Rozdział 9Procedury oceny zgodności Wykonywanie c
CERTYFIKAT AUTORYZACYJNY NA WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z BADANIAMI,
P1050776 1.    Zadaniem transportu jest wykonywanie czynności związanych z przem
Instrukcje określają procedury i sposób wykonywania czynności związanych z ruchem i eksploatacją sie
Rozdział 9 Udział pielęgniarki w usprawnianiu pacjenta0 Ma kłopoty z wykonywaniem czynności związan
Rozdział Pomaganie pacjentowi w wykonywaniu czynnosci5 Kyc. 11.7. Sposób umocowania prześcieradła
40 41 (28) Powróćmy do głównego nurtu rozważań, związanego ze sposobami poznawania rzeczywistości, z
Slajd13 3 Opis wykonywanych czynności i ocena związanych z nimi zagrożeń Określamy czynności związan
PTDC0085 28 k Słowo didaskalia oznaczało początkowo w teatrze greckim wszelkie czynności związane z
przez mierniczego upoważnionego przy wykonywaniu czynności pomiarowych, związanych z przebudową ustr
IMGw49 (3) 22 KóiózW ł Istotną rotę w podejmowaniu zachowań kompulsywnych, związanych z wykonywaniem
nową sytuacją, zaczyna rozumieć czego od niego oczekują i rozumie po co ma wykonywać pewne czynności

więcej podobnych podstron