9142891061

9142891061



ZRDRniE inDMIUlDUPLnE - GRR    5 min

Zaproś dzieci do gry na SiecioPlanecie w lokacji „Laboratorium wirusów".

Zwróć uwagę uczniom, że czasami Kradziej może się posłużyć specjalnym wirusem, który będzie miał za zadanie wykradać dane osobowe i hasła z komputera. Aby zagrać w grę, każdy uczeń musi posiadać konto w serwisie Sieciaki.pl.

Wirusy to szkodliwe programy komputerowe. Mogą zniszczyć nam dane zapisane na I twardym dysku lub zakłócić pracę komputera, spowolnić go.


Kradziej jako jeden z drużyny Sieciuchów jest przedstawicielem ciemnej strony Internetu. To on odpowiada za nielegalne oprogramowanie, pirackie filmy czy /i skradzione piosenki w Internecie. Poza tymi materiałami Kradziej chętnie też zdobywa dane osobowe, hasła, numery kont internautów, by wyrządzić im krzywdę 1 w realnym świecie. Nieostrożni internauci bardzo łatwo mogą stać się ofiarą Kradzieja. Równie łatwo jest stać się Kradziejem. Jak? Chociażby przez ściąganie z Internetu gotowych prac domowych i podpisywanie ich własnym imieniem i nazwiskiem. Przecież wszystko, co znajduje się w sieci, ma swojego autora. Nie możnawięc dowolnie podpisywać swoim imieniem, nazwiskiem czy nawet internetowym loginem materiałów, których w rzeczywistości nie napisaliśmy. Takie działanie to kradzież. A kradzieżą właśnie zajmuje się Sieciuch Kradziej.

Poleć uczniom, by w ramach pracy domowej zapoznali się z artykułem z serii „Rusz dyskiem” z SieWie nr 22, dotyczącym kopiowania prac domowych z Internetu.

http:/Iwww.sieciaki .pil siewie/id/ 3 6





Wyszukiwarka

Podobne podstrony:

JEZUS?RYZEUSZ i GRZESZNICA Jezus, faryzeusz i grzesznica Pewnego dnia jeden z faryzeuszów zaprosił J
%) 8U2EJ SUKCESU - ZA DARMO wprowadzenie do gry na Gielrtnn Walulowei Forei DARMOWY EBOOK O
Untitled Scanned 06(1) Wskazówki dla nauczycieliA 4 w. 356 Nauczyciel zachęca dzieci do wypowiedzi n
79 (74) 7. Rachunek prawdopodobieństwa 7.199. Rzucamy trzy razy czworościenną kostką do gry. Na ścia
zaparcia Definicja dla dzieci do 4 r.ż *    < 3 stolce na tydzień i/lub *  &
Akordeon Klasa I, cykl 4-letni Wymagania edukacyjne: rozwijanie uzdolnień muzycznych i zamiłowania d
DSC02152 U Gotfryda Dzisiaj Gotfryd zaprosił mnie do siebie na popołudnie. Powiedział, że zaprosił t
5. Gra pomocnicza 4 na 2 z przejściem do gry 4 na 6 po stracie piłki. Rys. Gra pomocnicza 4 na 2 w p
22 (984) Nauczycielu: Zachęć dzieci do wypowiedzi na temat wiewiórki, czym się żywi, jak się porusza
Motyw spekulacyjny - (związany jest ze skłonnością pewnej części podmiotu gospodarczego do gry na ry
1.    Podział dzieci na 4 grupy. 2.    Zajęcie miejsc przy planszach d
Druga po urazach przyczyna zgonów wśród dzieci do 14 roku życia 105-130 nowych zachorowań na 1 min.

więcej podobnych podstron