93763878

93763878



21. Młodzież upośledzona umysłowo w świecie nowoczesnych technologii komunikacyjnych / Piotr Plichta.// Kwartalnik Pedagogiczny. - 2009, nr 4, s. 105-118.

22. Możliwości wykorzystania technologii informacyjnych w szkole dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym / Hanna Fuerst, Dorota Mazurek-Osmańska.// Szkoła Specjalna. - 2006, nr 1, s. 54-62.

23. MuStLearnIT : technologia informacyjno-komunikacyjna jako narzędzie pracy w nauczaniu na odległość w Małych Szkołach, czyli lekcje języka angielskiego przez Internet / Marlena Falkowska.// Języki Obce w Szkole. - 2007, nr 3, s. 102-106.

24. Narzędzia TIK? Obecne! : jak mądrze wykorzystać w szkole technologię informacyjno-komunikacyjną/ Marzena Tyl.// Biblioteka w Szkole. - 2012, nr 5, s. 5-7.

25. Nietypowe zadania matematyczne, czyli rola komputerowych gier dydaktycznych w nauczaniu rozumowań redukcyjnych / Tadeusz Ratusiński.// NiM + TI Nauczyciele i Matematyka plus Technologia Informacyjna. -

2007, nr 61, s. 13-15.

26. Nowe technologie e-booki w bibliotekach / Ewelina Pawłowska.// Poradnik Bibliotekarza. - 2013, nr 7-8, s. 27.

27. Nowe technologie w edukacji / Caroline Laskowski, Max Witek.// Dyrektor Szkoły. - 2012, nr 10, s. 68-69.

28. Nowe technologie w edukacji : horyzonty najbliższych zmian.// Dyrektor Szkoły. - 2011, dodatek tematyczny Nowoczesne Technologie w Szkole, s. 4-8.

29. Nowe technologie wkraczają do polskich szkół / Eliza Łapka.// Edukacja i Dialog. - 2010, nr 5/6, s. 70-73.

30. Nowe technologie wspierające edukację i komunikację - serwis BoboBraille/ Emilia Śmiechowska-Petrovskij.// Szkoła Specjalna. - 2011, nr 1, s. 50-56.

7



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
odpowiednio 71% i 85% dzieci21. Dzieci i młodzież znacznie częściej korzystają z nowoczesnych techno
22 KS. JAROSŁAW JĘCZEŃ Nowoczesne technologie komunikacyjne oraz kompetentni pracownicy socjalni,
img013 2 •    dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim, w wie
13. Formy komunikacji w multidyscyplinarnych zespołach opracowujących nowoczesne technologie
użytkowników komunikacji wspomagającej (dzieci małe i osoby upośledzone umysłowo). •
5 (442) Komunikacja z osobami z upośledzeniem umysłowym, afazją Pictogram □
6 (396) Komunikacja z osobami z upośledzeniem umysłowym, afazją Komunikacja z osobami z upośledzenie
2 (613) Komunikacja z osobami z upośledzeniem umysłowym, afazjąKomunikacja z osobami z upośledzenien
7 (368) Komunikacja z osobami z upośledzeniem umysłowym, afazją■ Zawsze trafię do swojego pokoju Reh
4 (494) Komunikacja z osobami z upośledzeniem umysłowym, afazją ■ Symbole z - a v o różnych
Stopnie upośledzenia umysłowego dzieci i młodzieży oraz przyjęte kryteria diagnostyczne przedstawia
3 (568) Komunikacja z osobami z upośledzeniem umysłowym, afazją■ Nie mogę mówić, ale mam prawo: 8
DSC21 (2) RhI *PROCESY I TECHNIKI STOSOWANE W POLSCE I NA ŚWIECIECharakterystyka procesów technolog

więcej podobnych podstron