9402140027

9402140027



METODOLOGIA BADAN

formułowanie tematu prac promocyjnych: temat a tytuł [1]

Obiegowa opinia głosi, że dobry, tzn. "trafiony" tytuł pracy PROMOCYJNEJ to aż jedna czwarta wykonania całego zadania.

Nie należy mylić tytułu z tematem pracy, zwłaszcza promocyjnej.

Temat określa przedmiot pracy w sposób szerszy,

ogólny, mniej precyzyjny niż tytuł.

dr Adam Salomon, AM w Gdyni


Metodologia badań - ćwiczenia 01


16




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
METODOLOGIA BADANformułowanie tematu prac promocyjnych: temat a tytuł [2] Mówiąc obrazowo: z tematu
METODOLOGIA BADANformułowanie tematu prac promocyjnych: temat a tytuł [3) Oba sformułowania tytułów
METODOLOGIA BADAŃformułowanie tematu prac promocyjnych: tytuł-hasło a tytuł opisowy Dobrze
METODOLOGIA BADANformułowanie tematu prac promocyjnych: tytuł dwuczłonowy Niekiedy tytuł może się
METODOLOGIA BADAŃkształt prac promocyjnych/dyplomowych (1) Praca dyplomowa przyjmuje postać dzieła
METODOLOGIA BADAŃkształt prac promocyjnych/dyplomowych (2) Prace dyplomowe pisane są pod kontrolą i
METODOLOGIA BADANrodzaje prac promocyjnych (podział zależny od uczelni) praca licencjacka - pisana n
ETAPY PROCESU BADAWCZEGO 1.    Temat (tytuł badania) - zakres, w którym będziemy się
Lp. Nr tematu BZ Zleceniodawca Temat Kwota brutto 90. BZ-195/2012/WIM Wojskowe Zakład) Lotnicze
Lp. Nr tematu BZ Zleceniodawca Temat Kwota brutto 3. BZ-07/2012/WIM Z.L.P. Trokotex S.p. z o.o.,
Lp. Nr tematu BZ Zleceniodawca Temat Kwota brutto 14. BZ-29/2012/WIM PW Andmar Andrzej

więcej podobnych podstron