4823843255

4823843255



SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU

rżenie dobrej atmosfery w szkole i w domu

(C);

- uzasadnia, że planowanie codziennych czynności jest elementem zdrowego stylu życia (D);

Ocena celująca (6)

-    przygotowuje krótką notatkę na temat różnych informacji znajdujących się we wskazanych przez nauczyciela dodatkowych źródłach, np. atlasach, albumach, encyklopediach itp. (D);

-    analizuje wybrane 2-3 cechy charakteru i zachowania, które ułatwiają lub utrudniają kontakty z rówieśnikami (D);

- proponuje, wraz z uzasadnieniem, ciekawe formy wypoczynku dla swojej rodziny, możliwe do zrealizowania w dniu wolnym od pracy (D).

ODKRYWAMY TAJEMNICE WARSZTATU PRZYRODNIKA

Ocena

dopuszczająca (2) Konieczne - K

-    omawia dowolną cechę przyrodnika (C);

-    przeprowadza obserwację za pomocą lupy lub lornetki (C);

-    notuje 2-3 spostrzeżenia dotyczące obserwowanych obiektów (C);

-    wykonuje schematyczny rysunek obserwowanego obiektu (C);

-    wykonuje schematyczny rysunek obserwowanego obiektu (C);

-    wyznacza kierunki geograficzne za pomocą kompasu (C);

-    rysuje różę głównych kierunków geograficznych (B);

-    odczytuje informacje zapisane w legendzie planu (C);

-    wskazuje kierunki geograficzne na mapie (C);

-    na podstawie instrukcji zakłada i prowadzi uprawę fasoli (C);

-    wykonuje zielnik zawierający 5 roślin (D);

-    omawia wymagania zwierzęcia hodowanego w domu lub w pracowni przyrodniczej (B);

-    opowiada o hodowanym zwierzęciu (D);

-    wymienia 3-4 elementy przyrody nieożywionej (A);

-    podaje 3-4 elementy przyrody ożywionej (A);

-    wymienia zmysły umożliwiające poznawanie otaczającego świata (B);

-    podaje nazwy przyrządów służących do prowadzenia obserwacji w terenie (A);

-    podaje przykłady obiektów, które można obserwować za pomocą mikroskopu (B);

-    podaje nazwy wskazanych przez nauczyciela głównych kierunków geograficznych (C);

-    wymienia rodzaje map (A);

-    wymienia zasady pielęgnacji roślin (B);

-    dzieli rośliny na drzewa, krzewy i rośliny zielne (B);

-    podaje przykłady zwierząt hodowanych przez człowieka (B).

Ocena dostateczna (3)

Podstawowe

K+P

-    wyjaśnia znaczenie pojęcia „przyroda nieożywiona” (B);

-    omawia rolę poszczególnych zmysłów w poznawaniu świata (B);

-    przyporządkowuje przyrząd do obserwowanego obiektu (C);

-    proponuje przyrządy, jakie należy przygotować do prowadzenia obserwacji w terenie (D);

-    określa charakterystyczne cechy obserwowanych obiektów (C);

-    omawia przeznaczenie mikroskopu (B);

-    wymienia 3 składniki przyrody nieożywionej niezbędne do życia (A);

-    podaje 3 przykłady wytworów działalności człowieka (B);

-    wymienia cechy przyrodnika (B);

-    wymienia cechy przyrodnika (B);

-    podaje nazwy głównych kierunków geograficznych (C);

-    podaje nazwy pośrednich kierunków geograficznych (A);

-    podaje przykłady drzew, krzewów i roślin zielnych rosnących w ogrodach (C).

-    przygotowuje mikroskop do prowadzenia obserwacji (C);

-    wyznacza kierunki geograficzne za pomocą gnomonu (C);

-    rysuje różę głównych i pośrednich kierunków geograficznych (B);



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA Z PRZYROD
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU STANDARDY WYMAGAŃ WEDŁUG PRZYJĘTEGO PRO
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU na określonym siedlisku, np. na pobo
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena dostateczna (3) Podstawowe K+P
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU nego schematu (D); -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU - układa łańcuch pokarmowy z podanyc
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wymienia zadania
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 1)    wymienia czynniki

więcej podobnych podstron