4823843258

4823843258



SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU

Ocena celująca (6)

-    wyjaśnia, w jaki sposób zmiana jednego elementu przyrody może wpłynąć na pozostałe wybrane elementy (B);

-    przeprowadza dowolne doświadczenie wraz z zapisem wyników obserwacji (D);

-    wyjaśnia, dlaczego do niektórych doświadczeń należy używać dwóch zestawów (D);

-    przygotowuje informacje na temat innych przyrządów służących do prowadzenia obserwacji (odległych obiektów, głębin) (D);

-    samodzielnie wykonuje prosty preparat mikroskopowy (D);

-    przygotowuje informacje na temat mikroskopu elektronowego (D);

-    odszukuje ukryty obiekt, poruszając się według instrukcji podanej przez nauczyciela (D);

-    rysuje fragment drogi do szkoły, np. ulicy, zmniejszając jej wymiary (np. 1000 razy), używając właściwych znaków topograficznych (D);

-    dostosowuje sposób orientowania mapy do otaczającego terenu (D);

-    prezentuje jedną egzotyczną roślinę (ozdobną lub przyprawową), omawiając jej wymagania życiowe (D);

-    przygotowuje informację na temat roślin leczniczych uprawianych w domu lub w ogrodzie (D);

-    przygotowuje ciekawostki i dodatkowe informacje na temat zwierząt (np. najszybsze zwierzęta) (D);

- podaje historyczne i współczesne przykłady praktycznego wykorzystania umiejętności wyznaczania kierunków geograficznych (D).

ODKRYWAMY TAJEMNICE ZJAWISK PRZYRODNICZYCH

Ocena

dopuszczająca (2) Konieczne - K

-    odczytuje wskazania termometru (C);

-    podaje warunki krzepnięcia wody (B);

-    przyporządkowuje stany skupienia wody do właściwych przedziałów temperaturowych

(B) ;

-    przyporządkowuje nazwy 3 przyrządów do rodzajów obserwacji meteorologicznych

(C) ;

-    odczytuje symbole umieszczone na mapie pogody (C);

-    prowadzi kalendarz pogody na podstawie obserwacji wybranych składników pogody

(C);

-    wyjaśnia pojęcia: wschód Słońca, zachód Słońca (B);

-    proponuje sposoby opieki nad zwierzętami w okresie zimy (C);

-    wymienia stany skupienia wody w przyrodzie (A);

-    podaje przykłady występowania wody w różnych stanach skupienia (B);

-    podaje nazwy przemian stanów skupienia wody (C);

-    wymienia daty rozpoczęcia kalendarzowych pór roku (A);

-    podaje po 3 przykłady zmian zachodzących w przyrodzie w poszczególnych porach roku (C).



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena celująca (6) -
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU Ocena dostateczna (3) Podstawowe K+P
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU ocena podział

więcej podobnych podstron