2588001751

2588001751



UMIEJĘTNOŚCI

Absolwent zostaje wyposażony w podstawowe instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, zdobywa umiejętności ważne w byciu skutecznym menedżerem, w szczególności:

1.    rozumie znaczenie umiejętności interpersonalnych w procesie kierowania ludźmi oraz w rozwiązywaniu konfliktów i prowadzeniu negocjacji

2.    potrafi zaplanować system motywacyjny, identyfikować motywatory i demotywatory w środowisku pracy

3.    potrafi radzić sobie ze stresem i wspierać innych w sytuacjach stresowych

4.    potrafi zidentyfikować główne problemy związane z finansowaniem przedsiębiorstwa

5.    wykorzystuje podstawowe narzędzia systemu ocen pracowniczych, potrafi zaplanować proces wdrożenia oceny pracowniczej

6.    potrafi identyfikować podstawowe prawa i obowiązki stosunku pracy

7.    potrafi wykorzystać metody i narzędzia coachingowe w praktyce

8.    posługuje się narzędziami public relations i umie je zastosować w praktyce,

9.    potrafi określić swoje zasoby w roli menedżera, potrafi zarządzać własną karierą oraz planować karierę pracowników

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

Absolwent nabywa i doskonali kompetencje społeczne niezbędne do efektywnego funkcjonowania w roli menedżera, w szczególności:

1.    posiada kompetencje związane z komunikowaniem się, prowadzeniem negocjacji, rozwiązywaniem konfliktów

2.    prezentuje postawę nastawioną na rozwój własnego potencjału menedżerskiego oraz potencjału pracowników w oparciu o założenia coachingu.

3.    ma świadomość własnych kompetencji i własnego stylu funkcjonowania w roli menedżera

4.    posiada zdolność wykorzystywania wpływu w sytuacji kierowania

5.    ma świadomość potrzeby wspierania ludzi w sytuacji wprowadzania zmian organizacyjnych

6.    ma świadomość znaczenia czynników psychologicznych w sytuacji kierowania organizacją

7.    ma świadomość ważności oceny okresowej dla motywacji pracownika i morale

3



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Źródło: Opracowanie własne na podstawie M. Armstrong Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Stratega i działa
skanuj0173 200 ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI PODSTAWOWE ZASADY ZARZĄDZANIA EFEKTYWNOŚCIĄ PRACY
skanuj0202 264 ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI Instruments, to wielkie, międzynarodowe koncerny, skonc
Zarządzanie Zasobami LudzkimiWymagania wstępne - merytoryczne >    Podstawowe
Nazwa kursu: Zarządzanie zasobami ludzkimi Zapoznanie słuchaczy z podstawami wiedzy z zakresu
Zarządzanie zasobami ludzkimiMotywowanie jest n jedną z podstawowych funkcji zarządzania, dzięki
Zarządzanie zasobami ludzkimiUmiejętności samoregulacji Człowiek ma umiejętność
Zarządzanie zasobami ludzkimi Podstawowy proces motywacji e-5Txw nroFewiTNCłre Osłabienie napięcia
1. PODSTAWY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI 1.1 Etapy rozwoju funkcji personalnej w
STRATEGIA (w intuicyjnym podejściu) podstawowy instrument zarządzania; celowe działanie; tendencja d
Podstawy zarządzaniaZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI Eugcne McKcnru Nic Becch S

więcej podobnych podstron