12
Tab. 12
Rodzaje zgłoszeń i ich ilość | |||
Umowy sprzedaży konsumenckiej (w tym poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość) |
Sfera usług |
Różne |
Razem |
121 |
54 |
21 |
196 |
Tab.13
Rodzaje zgłoszeń w ujęciu procentowym | |||
Umowy sprzedaży konsumenckiej (w tym poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość) |
Sfera usług |
Różne |
Razem |
61,7% |
27,6% |
10,7% |
100% |
W przyjętych zgłoszeniach z terenu miasta Gliwice dominowały umowy sprzedaży 61,7% (podobnie jak w przypadku zgłoszeń z terenu Powiatu Gliwickiego 60,1 %) z których przeważały problemy związane z zakupionym obuwiem oraz sprzętem AGD, RTV, komputerami i elektroniką użytkową.. Usługi stanowiły 27,6 % (w Powiecie Gliwickim 29,5%)w których najwięcej dotyczyło usług budowlano-montażowych oraz usług telekomunikacyjnych i internetu. Dużo zgłoszeń dotyczyło również zagadnień świadczenia usług bankowych. Pozostałe zgłoszenia jako różne stanowiły 10,7% (w Powiecie Gliwickim 10,4%) w których najwięcej dotyczyło zagadnień związanych z sądownictwem.
Przyjęte zgłoszenia z terenu Miasta Gliwice w podziale na rodzaje przedstawiają się następująco:
Tab. 14
Wyszczególnienie |
Ilość |
Udział (%) |
I. Umowy sprzedaży ogółem W tym: |
121 |
61,7% |
Aparaty telefoniczne |
10 | |
Aparaty fotograficzne |
2 | |
Artykuły żywnościowe |
1 | |
Meble |
5 | |
Materiały budowlano-montażowe |
2 | |
Motocykle |
1 | |
Obuwie |
33 | |
Odzież |
6 | |
Okulary |
1 | |
Parasolki |
1 | |
Pościel |
2 | |
Samochody |
9 | |
Sprzęt AGD, RTV, komputery, elektronika użytkowa |
30 | |
Zegarki |
3 | |
I a. Umowy poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, w tym: |
15 |