e-book: 15 ćwiczeń zarządzania czasem
Praktyczne narzędzia do wykorzystania dla każdego stanowiska pracy
1. Dlaczego ciągle brakuje mi czasu s. 5
1.1. Przeciążenie obowiązkami - jak rozpoznać moment,
gdy nie mamy szans wykonać zadań na czas s. 5
1.2. Odwlekanie spraw na później - pierwszy krok
do powstania sytuacji stresowych s. 9
1.3. Perfekcjonizm - gdy chcę robić więcej niż muszę, robię mniej
2. Metody walki z rabusiami czasu s. 13
2.2. Gaszenie pożarów, czyli jak obronną ręką wyjść
2.3. Jak umiejętnie delegować zadania, uzyskując więcej czasu
3. Jak efektywnie planować swoją pracę - metody, które działają
3.1. Budowanie planu, czyli jak stworzyć idealny plan pracy s. 20
3.3. NZD, czyli Najważniejsze Zadanie Dnia s. 24
3.4. Narzędzia elektroniczne, z pomocą których zaplanujesz swój czas s. 25
4. Praca w oparciu o priorytety (ćwiczenia i przykłady) s. 26
4.1. Użycie matrycy Eisenhowera w odniesieniu do własnych działań s. 28
4.2. Zasada Pareto w zarządzaniu priorytetami s. 33
4.3. Metoda ABC - procentowy udział w czasie różnych zadań i działań s. 34
©kspertopl Księgarnia dla fachowców z e-bookami z wielu branż