4823843256

4823843256



SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU

-    wyjaśnia pojęcie „legenda” (B);

-    określa przeznaczenie różnych rodzajów map (B);

-    dobiera rodzaj mapy do określonego zadania (C);

-    rozpoznaje obiekty przedstawione na planie za pomocą znaków topograficznych określa położenie innych obiektów na mapie w stosunku do podanego obiektu (C);

-    omawia zasady pielęgnacji roślin (B);

-    podaje przykłady roślin stosowanych jako przyprawy do potraw (B);

-    prezentuje wyniki obserwacji rozwoju uprawianej fasoli (D);

-    podaje przykłady drzew, krzewów i roślin zielnych rosnących w ogrodach (C);

-    wykonuje zielnik zawierający 10 roślin (D);

-    wyjaśnia, dlaczego decyzja o hodowli zwierzęcia powinna być dokładnie przemyślana (D);

-    omawia zasady opieki nad zwierzętami (B);

Ocena dobra (4)

Rozszerzające

(K+PJ+R

-    omawia rolę poszczególnych zmysłów w poznawaniu świata (B);

-    wskazuje w najbliższym otoczeniu przykłady wytworów działalności człowieka (C);

-    porównuje ilość i rodzaj informacji uzyskiwanych za pomocą poszczególnych zmysłów (C);

-    określa rolę obserwacji w poznawaniu przyrody (B);

-    omawia etapy doświadczenia (A);

-    planuje miejsca 2-3 obserwacji (C);

-    dobiera przyrząd do obserwowanego obiektu (C);

-    podpisuje na schemacie poszczególne części mikroskopu (C);

-    przeprowadza obserwację mikroskopową zgodnie z instrukcją (D);

-    wyjaśnia, co to jest widnokrąg (B);

-    omawia budowę kompasu (B);

-    opisuje słowami fragment terenu przedstawiony na planie (D);

-    przygotowuje „zbiór” znaków topograficznych dla najbliższej okolicy (C);

-    omawia sposób wyznaczania kierunków geograficznych za pomocą gnomonu (B);

-    wyznacza kierunki geograficzne, stosując poznane wcześniej sposoby (C);

-    wyjaśnia, na czym polega orientowanie mapy (B);

-    orientuje mapę za pomocą kompasu (C);

-    rozpoznaje wybrane rośliny doniczkowe (C);

-    wyjaśnia, jakie znaczenie ma znajomość wymagań życiowych uprawianych roślin (D);

-    rozpoznaje drzewa i krzewy rosnące w najbliższym otoczeniu (C);

-    wykonuje zielnik zawierający rośliny rosnące

-    wymienia cechy przyrodnika (B);

-    wymienia cechy ożywionych elementów przyrody (A);

-    podaje nazwy etapów rozwoju rośliny (A).



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU -    wyjaśnia pojęcie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 2)    wyjaśnia wpływ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 2)    wyjaśnia wpływ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 2)    wyjaśnia wpływ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 2)    wyjaśnia wpływ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 2)    wyjaśnia wpływ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 2)    wyjaśnia wpływ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 2)    wyjaśnia wpływ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU 2)    wyjaśnia wpływ
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA Z PRZYROD
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU STANDARDY WYMAGAŃ WEDŁUG PRZYJĘTEGO PRO
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. RYSZARDA BERWIŃSKIEGO w POZNANIU rżenie dobrej atmosfery w szkole i w

więcej podobnych podstron