2224356666

2224356666



17

17

t8

19


20


29


30


31

32


33


34


BIBLIOGRAFIA

1    /dekaakM .CakaJ .MctocMdobregosiaftuirucłnirozwfu^ceoownaur

czytań*. .Wychowanie w Przods/kokł' 1995 nr 6. s. 345-34$

2    Batochowicz J. Kształtowane umo/ętności czytania zo zrozumie^ WS«P Warszawa 1998

3. Błeszyński J . PozwCy mowy dziecka z autyzmem. WSP. Słupsk

4    BttiryttaY.\J..DvfzvowanioziUyzmu. red J Pańczyk. .RocznAi p*,^ gogikiSpecjałnej'1998rv 10. s 128-150

5    Błeszyński J . Mowa a język. .logoperka' 1998 rw 10.» 128-150

6    Bogdanowicz M . Metoda dobrego startu w procy z dzieckiem w od 5do Wlot. WSiP. Warszawa 1985

7    Bogdanowicz M , Psychologia k&mczna dziecka w włoku przodszkok nym, WS»P. Warszawa 1985

8    Bogdanowicz M . Bon Dbport - metoda aktywizowana rozwejupsycłro. motorycznego i rehabśtacji psychomotorycznej instrukcja do prowadzania ćwk.zeń. UG. Gdańsk 1987

9    Bogdanowicz M, Integracja porcepcyjno-motisryczn.i a specjalno trudność w czytaniu u dz*>a. UG. Gdańsk 1987

10    Bogdanowicz M . I o wo/ęcz/x>iC u dzieci. WSiP. Warszawa 1989

11    Bogdanowicz M . Metoda dobrego startu w pracy z dr wekiem w wieku odSdo Wlot. WS*». Warszawa 1989.

12    Bogdanowicz M . Metoda dobrego startu. Warszawa 1989.

13    Bogdanowicz M. CwKzema gnhmotoryczno Hany Tytnchawj uspraw-nu/ące technikę rysowania i pisania. COM PWZ, Warszawa 1990.

14    Bogdanowicz M . integracja pacepcy/no motory:/nu Metody diagnozy I terapii. COM PWZ. Warszawa 1990.

15    8ogdanowiczM .Dostosowanie metody dobrego startu do potrzeb dzieci autystycznych - efektywność tej modyfikacji. |w J Autyzm - kontro-wersie i wyzwania, red. W Dykok. Poznań 1994

16    Bogdanowicz M Metoda ruchu rozwijającego i metodo dobrego stortu we wspomaganiu rozwoju i terapii dziecka, (w ] Mowa głośna / pismo Matenaty na konferencję popularnonaukowi} Augustów 10-12 czerwca 1994. Sekcja Logopodyczna TKJ. Warszawa -Białystok 1994.8 48-50

5S^4U2St53^^JSS5r

Bogdancwcz M . Szlagowska O . Piosenki Oo rysowani* podw/n* ZZZwy co CWrezon, kaseta z nagmruam, Fc*TvG^^g^ '

„ BogdanowiczM femttMMfcaM PosenWnolewSj.E^GdwyAirm

2 ^ZZ«ó*n* -*»man M    utthr/yka*-*^ £££££

PZWS. Warszawa

w Oemoter R . WMOto ćwiczoma. Warszawa 1967

24    Dmochowska M Kształtowanie gotowoic, do naukj osana !w | VaOo-mocurn nouczycioła szotóoiatków. red M OumrvWąwwfcŁ W&P Warszawa 1980

25    On»!hA.SrwkJcwczJ .SochańskaJ..ZaVrarwskaB.Uwag.naeomar

retrablNocji w dysieksji. [wr ] Higiena psychiczna i nerwco dztedece PAN. Wrocław 1955. s 79-87.

26. Gruszko O . Wpływ zn/gć umuzykatnejĄcych na rozwć, mowy, myiłon* dzieci sześcioletnich. .Wychowani* w Przodszkołu' 1980 nr 11/12

27    Kosmowska B . Metoda dobrego startu jako jedna z form zajęć korek-cyjno-kompens.rcyy.ych w szkole specjalnej dla dzieo upośledzonych umysłowo w stopniu Mdurn. .Poszukiwania' 1995 nr 3 (24). s 85-87.

28    Kwiatkowska M . Przygotowano dziecka do szkoły, (w 1 Metodyka wy-Chowania przedszkolnego, rod M Kwiatkowska i Z Topińsłui. PZWS.

Warszawa 1972.3.427.

Małkiewicz J . Miejsce metody Bon Dópart (doby start) w reedukacji psychomotorycznej. Zagadnienia Wychowawcze w Aspotoe Zdrowa

Psychicznego'. 1975 nr 2. s. 43-50.

Maurer A . Program kształtowania ś-madomośó bnologicznej dla dzieó przodszko!'rych > szkolnych, cz 1-3. Impuls. Kraków 1997 Melórowa H. Co słyszysz 7 Wspóha Sprawa (pomoc naukowo z instrukcją), Warszawa 197C

Mysłowska H . Metody slosowane w nauce czytana, (w-1 Uczymy czytać w przedszkolu, WSiP. Warszawa 1977

Natowska H Metody stosowane w badanu indywidualnym dzieó podejrzanych o zaburzeni.i rozwoju psychoruchowego, (w) L Wotoszynowa. Materiały do nauczania psychologu, I 2. Warszawa 1973.

Program wychowana w przedszkolu wprowadzony zarządzeniom Ministra Oświaty i Wychowania z dnia U mąja 1973 r (nr KO-410-3^73). zmiana z dnia 8 motta t987r (nr K&PN-41-1/77). korekta MEN- 1992r

37



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
W11 2 23 23 24 25 20 27 20 29 30 31 32 33 34 35 36 37 31 » Jeże* podczas ałsfclrolery
WP 1403281 WYKRES CECHOWANIA max 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 2
8111 161454 Kinm: 1 2 18 19 20 21 22 23 24 <25) 26 27 ?B 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 3 4
analiza8 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. Wskaźnik
s11 iei wutniaki tu. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. Reakcje substratowe
IMAG0192 (6) 28. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. W pewnym programie występuje deklaracja: var a, b:
8111 161452 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ZbIut- 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
8111 16145p 1 2 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 SU 36 30 37
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 mruczus.jedzenie =
XR3503 3 27 28 29 _30_1 _31_ 32 1 33 1_3£__
geny2 28. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45.
DSC04133 t/C? AU ł/ t/C? AU ł/ 27. 28. V 29. i 30. )    31. / 32. 33. V 34.&nb
PNM 2 21 22 21 24 25. 26. 27. 28 29. 30. 31. 32. 33.
bez tytułu48 Inflacja 259 22*. N, 23*. P, 24. P. 25. N. 26. N, 27. N, 28. P, 29. N. 30*. P, 31. N, 3
CCF20110601000 28. 29. -*> 30. 31. 32. 33. 35. 36. 38. 39. 40. Tezę, iż pada sen/anda sunt

więcej podobnych podstron