6551263485

6551263485



Metodyka wczesnoszkolnej edukacji matematycznej Autor: Fiedor Justyna, pedagogika rok III, semestr V Grupa wiekowa: klasa pierwsza Temat zajęć : Dary jesieni

Temat zajęć matematycznych: Monografia liczby 5 Czas trwania zajęć: 3h Cel ogólny:

-kształtowanie pojęcia liczby naturalnej

-rozwijanie myślenia matematycznego poprzez rozwiązywanie zadań tekstowych

Cele operacyjne. Uczeń:

-wie, jak wygląda cyfra 5

-potrafi ułożyć zbiór p i ęci o elementowy

-rozumie pojęcie liczby pięć w aspekcie kardynalnym, porządkowym, miarowym -pisze cyfrę 5

-porównuje liczby w zakresie pięciu Cele kształcące:

-Doskonalenie umiejętności rozpoznawania i tworzenia zbiorów 4 elementowych -Kształtowanie umiejętności szeregowania zbiorów, określania miejsca elementu w zbiorze -Doskonalenie umiejętności pomiaru

-Kształtowanie umiejętności rozkładania liczby 5 na dwa składniki -Doskonalenie umiejętności zapisywania liczby 4 i formuł matematycznych z jej użyciem -Kształtowanie umiejętności dodawania (i odejmowania) w zakresie poznanej liczby -Rozwijanie umiejętności analizy tekstów matematycznych i rozwiązywania zadań z treścią

Metody pracy: oglądowa, słowna, czynna



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSCN2019 (3) ».    »u « p iDział: 37.013.74 Autor: Pachocińskć Tytuł: Pedagogika Rok:
www.edukacja.edux.pl Przykłady oceny opisowej - klasa III, I semestr
Informatyka - studia inżynierskie II Rok III semestr Matematyka dyskretna
ĆWICZENIA DLA DZIECI LĘKLIWYCH Opracowała: Żaneta Kozubek, Pedagogika, Rok II, Semestr III, Nr indek
ĆWICZENIA DLA DZIECI NIEŚMIAŁYCH Opracowała: Żaneta Kozubek, Pedagogika, Rok II, Semestr III, Nr
„Matematyka nie jest trudna i nudna” Innowacja pedagogiczna o charakterze metodycznym z zakresu eduk

więcej podobnych podstron