7227192763

7227192763



Badania ilościowe vs. jakościowe

Badania ilościowe

Badania jakościowe

Charakter uzyskiwanych informacji

Odpowiedź na pytania: „Ile?", „Czy?".

Np. „Jaki odsetek potencjalnych klientów potrzebuje produktu takiego jak nasz?".

Odpowiedź na pytania: „Jak?", „Dlaczego?".

Np. „Dlaczego ludzie kupują gazety?".

Stawiane pytania

Zamknięte - możliwe odpowiedzi podyktowane przez badacza. Np. „Gdyby mial/-a Pan/-i wolne środki

1.    Wplacil(a)bym na lokatę

2.    Wykupil(a)bym polisę ubezpieczeniową

3.    Wydal(a)bym na zwiększenie bieżącej konsumpcji etc.

Otwarte - bez założonych odpowiedzi, projekcyjne. Np.

„Co by się musiało stać, by wziął/wzięła Panf-i udział promocji konsumenckiej?",

„Czy powierzył-a/-by Pan/-i swój czas przeznaczony na wypoczynek biuru podróży?".

Liczba badanych

Min. 600, optymalnie - 1000

4 grupy po 8-12 osób

Wnioski statystyczne

TAK

NIE



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSC27 resize RODZAJE ZMIAN ROZWOJOWYCH ZMIANY ILOŚCIOWE I JAKOŚCIOWE (o charakterze progresywnym ja
HPIM4408 Antonina Ostrowską 80 rosłej ludności naszego kraju1. Celem badania była charakterystyka po
7. Badania rynkowe a badania marketingowe • charakter obiektywny • charakter
nowatorskim badaniom naukowym o charakterze inter-multidyscyplinarnym oraz opracowaniu innowacyjnych
2 01 (3) 143 Ćwiczenie 19 BADANIA PODSTAWOWYCH CHARAKTERYSTYK BEZPIECZNIKÓW 1. WPROWADZENIE Charakte
Badania ankietowe CHARAKTERYSTYKA BADAŃ ANKIETOWYCH Badania ankietowe stosuje się najczęściej w celu
186 Ewa Michałowska Jak wynika z danych prezentowanych w tabeli 5 badani studenci charakteryzowali s
BadaniaMarketKaczmarczyk9 prowadzonego dla producenta obuwia. Badanie (o dotyczyło charakterystyki
BadaniaMarketKaczmarczyk78 Cechą charakterystyczną amerykańskich zrzeszeń marketingowych jest niższa
badanie8 7. ODTWARZANIE CHARAKTERYSTYK STATYCZNYCH 7.1. STATYCZNE CHARAKTERYSTYKI LAMP ELEKTRONOWYC
badanie 8 Nachylenie charakterystyki ma wymiar przewodności i wyrażane jest zwykle w miliamperach na
PICT5836 Potrzeba l>;ic!;iii jakościowych w pedagogice 1 mcino oczywiście byłoby uznać badania il
OGOLNA KLASYFIKACJA BADANBadania ilościowe Badania jakościowe Badania opisowe, z przewagą
Slajd69 BADANIE SŁUCHU Ilościowe i jakościowe określenie ubytków słuch Lokalizacja miejsca uszkodzen

więcej podobnych podstron