9491406377

9491406377



Oto nasza ankieta:

„ANKIETA BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTA”

Dotycząca firmy produkującej suszarki do włosów

Szanowni Państwo chcąc podwyższać jakość naszych produktów i usług chcielibyśmy poznać Państwa opinie w zakresie postrzegania współpracy z naszą firmą.

Skala ocen

Słabo

_(1)_

Średnio

_(2)_

Dobrze

_(3)_

B. dobrze

(i)_

MARKETING I SPRZEDAŻ

1. Jak oceniacie Państwo jakość naszych suszarek?

2. Jak oceniacie Państwo asortyment naszych produktów?

3. Jak oceniacie Państwo nasze suszarki w procesie eksploatacji?

4. Jak oceniacie Państwo nasz serwis po sprzedaży?

5. Jak oceniacie Państwo poziom cen naszych produktów?

6. Jak oceniacie Państwo udział naszej firmy w rynku?

7. Jak oceniacie Państwo kanały dystrybucji w naszej firmie?

8. Jak oceniacie Państwo koszty dystrybucji w naszej firmie?

9. Jak oceniacie Państwo zewnętrzny przepływ informacji w naszej firmie?

10. Jak oceniacie Państwo opanowanie znajomości rynku w naszej firmie?

11. Jak oceniacie Państwo prom ocje i reklamę naszej firmy?

12. Jak oceniacie Państwo koncepcje marketingu w naszej firmie?

PRODUKCJA I LOGISTYKA

13. Jak oceniacie Państwo lokalizacja naszej firmy?

14. Jak oceniacie Państwo stan budynków naszej firmy?

15. Jak oceniacie Państwo elastyczność produkcji w naszej firmie?

16. Jak oceniacie Państwo Stopień automatyzacji w naszej firmie?

17. Jak oceniacie Państwo ciągłość cyklu w naszej firmie?

2



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
AjyjCTETA. badaniu satysfakcji klienta natm ssjp SW/uYtutr yynxfóą o u^re/n/en/e/ton/Zsaą/ ankiety /
BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTA Chłodziarko-zamrażarka ARKTOSCharakterystyka produktu i
BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTA Chłodziarko-zamrażarka ARKTOSWskaźnik satysfakcji CSI oraz analiza
Raport z badania satysfakcji klientów Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej
Zdjęcie0202 (4) Skonsolidowanie wyników badania pozycji zakupowej firmy
Ankieta badania poziomu satysfakcji klienta Starostwo Powiatowe > w Lidzbarku Warmińskim
•    Badanie satysfakcji oraz potrzeb klientów Systemy CRM •    Za
CZY OUATTRO SPEŁNIA OCZEKIWANIA KURSANTÓW? ANKIETA SATYSFAKCJI KLIENTA WYNIKI ZA ROK 2016
Oto wyniki ankiety przeprowadzonej wsrod uczniów naszej szkoły na temat ściągania: Czy ściągasz na
img 130323 0330 Wykaz procedur Systemu Zarządzania Jakością PJ 101 BADANIE POTRZEB KLIENTA PJ 103 PR
IMGW97nd Ankieta - pisemny wywiad standaryzowany •    Ankiety stosowane w badaniach
W diagramie „hasłowo” wypisano rodzaje specjalności, z których ankietowani zlecają badania laborator
Nasza misja: Zaspokajanie potrzeb energetycznych Klientów w sposób nowoczesny, bezpieczny i ekologic
W stronę czytelnika 75 Natomiast wedle N. Hiila i J. Alexandra, „poziom satysfakcji klienta jest
czyciele (pytanie 12 i 13 Ankiety - Aneks 2) badani wymieniają najczęściej następująoe: klocki, lust
korzyściach wyboru danego wariantu przewozu; • dla klienta firmy spedycyjnej najistotniejszą korzyśc
podstawowym założeniem jest traktowanie pracowników tak jakby byli klientami firmy. Kierownicy powin
► Namacalne/nienamacalne - oszczędność czasu, lepsze decyzje/operacje/satysfakcja klienta ►

więcej podobnych podstron