1002889233

1002889233



maturalne (23.10.14 r., 28.01.15 r., 16.03.15, 30.03.15 r., 22.04.1 r.).

Jakim zagadnieniom poświęcone są zajęcia dodatkowe?

Fakultety - omawianie materiału wymaganego na poziomie rozszerzonym, praca z arkuszem maturalnym.

Zajęcia dodatkowe - uzupełnienie i utrwalenie wiadomości, zaliczanie lub poprawa sprawdzianu/pracy klasowej.

Raporty analizy wyników egzaminów próbnych.

8

Czy w szkole tworzy się raporty z analizy wyników egzaminów próbnych?

Tak

Analiza ilościowa i jakościowa wyników próbnej matury 2014 według OKE i Operon - załącznik nr 7.

Teczka wychowawcy: Raporty szkolne dla rodziców (informują o postępach uczniów).

2

Czy rodziców informuje się o wynikach egzaminów próbnych?

Tak

Klasa III -13.0114 r. (OKE)

Absolwenci 2014

x 18.12.13 (Operon) A 18.03.14 (OKE)

Arkusz hospitacji lekcji.

7

Czy nauczyciele dostosowują metody i formy pracy do treści i umiejętności, o których mowa w analizach?

Tak

x Systematyczne ćwiczenia praktyczne.

A Praca metodami aktywnymi.

Uwzględnienie możliwości rozwojowych i intelektualnych każdego ucznia.

1.    Język polski - 18.09.14 r.

x Typ zajęć: lekcja pracy zespołowej.

A Metody aktywizujące: projekt, drama, praca w grypach.

Kształtowanie procesów emocjonalnych (literackich,

teatralnych, muzycznych, plastycznych.

2.    Język niemiecki -15.10.14 r.

Typ zajęć: lekcja wprowadzająca nowe słownictwo.

x Metody nauczania : praca indywidualna, wykład/słuchanie ze zrozumieniem.

3.    Matematyka - 03.12.14 r.

A Typ zajęć: lekcja ćwiczeniowa.

A Metody nauczania: praca w grupach.

4.    Język angielski - 19.01.15 r.

x Typ zajęć: lekcja ćwiczeniowa

x Metody nauczania: praca indywidualna, prezentacja słownictwa.

5.    Język niemiecki -19.01.15 r.

x Typ zajęć: lekcja ćwiczeniowa.

x Metody nauczania: lekcja aktywizująca i motywująca uczniów.

6.    Matematyka - 05.02.15 r.

x Typ zajęć: ćwiczeniowo - utrwalający. Metody nauczania: lekcja treningowa.

7.    Język polski -10.03.15 r.

x Typ zajęć: lekcja problemowa

(formułowanie głównego problemu, stawianie tez i hipotez).

x Metody nauczania: metoda problemowa, formy pracy grupowej, ćwiczenia

7



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Untitled 14 2 Nazwa w obwodzie E 9 E 15 E 22 E 23 F 1 F 2 F 3 F 5 
2011 10 14 28 28 3ZSSsssi^-m § *■ •    Nsdciłmenie W U •    ^ •
2012 10 14 28 40 — o J) /■ r? i- 8c < r~
t456?28 4 3 G 7 6___10___U 9 14 IG U 13 ~    15 *---- 7    9
Kram z Robótkami Dodatek specjalny (Kalendarz 03)3 Po 4 11 18 25 Wt 5 12 19 26 Śr 6 13 20 27
DSC00949 (10) 14 ZE ŚWIATA i miłyNr 16 (424)SYPIE Byty żołnierz brytyjskich sit specjalnych SAS, 2 W
DSC00949 (10) 14 ZE ŚWIATA i miłyNr 16 (424)SYPIE Byty żołnierz brytyjskich sit specjalnych SAS, 2 W
Zrzut ekranu 14 06 01 o 46 03 Piszczałka płucnaw płucach ptaków-jest wyścielona nabłonkiem: OWielor
Zrzut ekranu 14 06 01 o 48 03 W obrębię nabłonka tchawicy nie występują: O Komórki układu APUD O Me
Zrzut ekranu 14 06 01 o 00 03 Dojrzałe plemniki dostają się do mediastinum testis dzięki: O Skurczo
2012 01 15 52 04 Oblicz wartość średnią i skuteczną prądu podanego na wykresieT    
biometr32c 01 2 345 6789 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 I I I I I
KALENDARZ 11 (7) January M Tu W Th Fr Sa Su 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 Styczeń
_ JANUARY, __ 1    2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
10 pazdziernik 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 f
Lp. 3 6 9 10 II 13 14 15 16 17 18** 19 20* 21 22 23 24 25 27 28 29Dział ZDROWE

więcej podobnych podstron