1002889234

1002889234



o charakterze dramowym.

Wybrane plany

W jaki sposób

Język polski - materiał zgodny z podstawą

wynikowe.

nauczyciele

programową, lekcje ćwiczą umiejętności ujęte

dostosowują metody

w priorytetach szkoły (tematy fakultatywne, dział:

i formy pracy do treści

krok po kroku do matury - ćwiczenia

i umiejętności.

przygotowujące do egzaminu maturalnego, zadania

o których mowa

dotyczące interpretacji teksów kultury.

w analizach?

Język angielski -zadania, ćwiczenia maturalne doskonalące umiejętności czytania, słuchania i struktur gramatyczno - leksykalnych. Matematyka - utrwalanie wiadomości poprzez rozwiązywanie zadań z arkuszy maturalnych; w klasie maturalnej powtarzanie materiału działami, które były omawiane w ciągu trzech lat, drugi semestr praca z arkuszami maturalnymi.

W planach wynikowych zaplanowane są lekcje powtórzeniowe oraz sprawdzające wiedzę

i umiejętności ucznia.

Wnioski:

1.    Z protokołów rady pedagogicznej wynika, że w szkole przeprowadza się analizy wyników egzaminów zewnętrznych i wewnętrznych. Wnioski z analizy są przedstawiane na posiedzeniach rady pedagogicznej przez dyrektora i nauczycieli.

2.    Zapisy w dzienniku lekcyjnym klasy III poświadczają, że w szkole przeprowadza się egzaminy próbne, których wyniki omawia się z uczniami na zajęciach. Nauczyciele wdrażają wnioski z analizy egzaminów poprzez dostosowanie form i metod pracy do wymagań egzaminacyjnych.

3.    Z zapisów w dziennikach dodatkowych wynika, że na zajęciach fakultatywnych przygotowuje się uczniów do egzaminu maturalnego - nowe treści ćwiczy się na zadaniach z arkusza maturalnego.

4. Według raportów wyników egzaminów próbnych wynika, że w szkole przeprowadzane są testy próbne według OKE i Operonu. Nauczyciele piszą sprawozdanie z analizy wyników egzaminu z danego przedmiotu, w którym formułują wnioski do dalszej pracy.

5.    Analizując dokumenty znajdujące się w teczce wychowawcy, wynika, że nauczyciele wysyłają co miesiąc raporty do rodziców, w których informują o postępach ucznia w nauce oraz o wynikach próbnych matur.

6.    Według arkuszy hospitacji lekcji nauczyciele dostosowują metody i formy pracy do treści i umiejętności, o których mowa w analizach. Najczęściej stosują metody aktywizujące i motywujące ucznia, systematyczne ćwiczenia praktyczne.

7.    Plany wynikowe ulegają zmianie, gdyż nauczyciele biorą pod uwagę możliwości rozwojowe i intelektualne ucznia. Ponadto dostosowane są do wymagań egzaminacyjnych. Również zostały ujęte w nich przyjęte przez szkołę w danym roku priorytety kształcenia. Koncentrują się na wynikach ucznia, informują o celach zajęć, wymaganiach, o tym, co uczeń ma zrobić, aby poprawić błędy i osiągnąć zamierzone cele. Wymuszają stałe badanie treści wyodrębnionych na poziomie podstawowym i rozszerzonym.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Ćwiczenie 2 Zaprezentuj krótką charakterystykę jednej z wybranych metod zarządzania. Sposób wykonani
2)    Kamil Łuczaj „W jaki sposób mieszkanki polskich obszarów wiejskich
104D56 JĘZYK POLSKI Materiał ilustrujący został wycksccrpowany z następujących prac poświęconych
Ustny poeta Dorota Nosowska JEŻYK POLSKIPYTANIE Z WIERSZA SŁOWACKIEGOŁi Zadanie W jaki sposób ukazyw
Ustny poeta Dorota Nosowska JEŻYK POLSKIPYTANIE Z WIERSZA SŁOWACKIEGOŁi Zadanie W jaki sposób ukazyw
Negatywny bohater, czarny charakter. Na podstawie dzieł literackich z wybranych epok określ sposób i
i,45c93 Zagadnienia i pytania sprawdzające 1 - W jaki sposób wyznacza się charakterystykę skokową, g
etr2 kolokwium przykladowe z gabloty 2. W jaki sposób był mierzony prąd wsteczny w złącza p-n dla di
34 Informator o egzaminie maturalmm z języka polskiego od roku szkolnego 2014/2015 Zadanie 5. W jaki
78876 IMGy89 terapii. Musimy dokładnie wiedzieć, czym charakteryzują się wymienione r zaburzenia ora
SDC12908 74 Kszzahomarue af tradycji baisn~. bl) podokres pierwszy75 Charakterystyka-, język polski
1. W jaki sposób Traktat z Lizbony wzmocnił demokratyczny charakter Unii Do Traktatu z Lizbony obowi

więcej podobnych podstron