1002889249

1002889249



EKU1

K_U05

++

S_U08

++

N_U05

++

Cl-

C3

W4, W6, W7, W8, W9, WlO.Wli, WI2.W13,

Ml, M2, SD1

F1.F2,

F3.P1

EKK1

K_K04

++

S_K03

++

N_K04

++

C3

W1-W13

M1.M2,

SD1

F1,F2,

F3.P1

Formy oceny - szczegóły

Na ocenę 2 (ndst)

•    nie posiada elementarnej wiedzy o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice (problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych);

•    nie posiada podstawowej wiedzy na temat etycznych aspektów diagnozy, uwarunkowania procesu diagnostycznego, podstawowych dyspozycji diagnosty, zdolności i kompetencje wyznaczające profesjonalizm diagnosty;

•    nie zna elementarnej terminologii używanej w diagnostyce pedagogicznej, nie rozumie i nie wyjaśnia podstawowych pojęć takich jak: diagnoza, kontakt diagnostyczny, obserwacja, wywiad, analiza dokumentów, testy, narzędzia diagnostyczne;

•    nie posiada elementarnych umiejętności badawczych pozwalających na analizowanie przykładów badań oraz konstruowanie i prowadzenie prostych badań pedagogicznych; nie potrafi sformułować wniosków, opracować i zaprezentować wyników oraz wskazywać kierunków dalszych badań;

•    nie posiada świadomości wagi zachowania się w sposób profesjonalny w procesie diagnozowania, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej

Na ocenę 3 (dst)

•    potrafi wykazać się elementarną wiedzą o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice (problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych);

•    posiada orientację przynajmniej w części problemów dotyczących etycznych aspektów diagnozy, uwarunkowania procesu diagnostycznego, podstawowych dyspozycji diagnosty, zdolności i kompetencje wyznaczające profesjonalizm diagnosty;

•    zna elementarną terminologię używaną w diagnostyce pedagogicznej, nie potrafi jednak wyjaśnić podstawowych pojęć takich jak: diagnoza, kontakt diagnostyczny, obserwacja, wywiad, analiza dokumentów, testy, narzędzia diagnostyczne;

•    posiada elementarne umiejętności badawcze pozwalające na analizowanie przykładów badań oraz konstruowanie i prowadzenie prostych badań pedagogicznych; nie potrafi jednak sformułować wniosków, opracować i zaprezentować wyników oraz wskazywać kierunków dalszych badań;

•    posiada świadomości wagi zachowania się w sposób profesjonalny w procesie diagnozowania, nie potrafi jednak w dostatecznym stopniu docenić refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej

Na ocenę 3+ (dst+)

•    potrafi wykazać się elementarną wiedzą o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice i dokonać przynajmniej pobieżnej charakterystyki problemów badawczych, metod, technik i narzędzi badawczych;

•    posiada orientację w znaczącej części problemów dotyczących etycznych aspektów diagnozy, uwarunkowania procesu diagnostycznego, podstawowych dyspozycji diagnosty, zdolności i kompetencje wyznaczające profesjonalizm diagnosty;

•    zna elementarną terminologię używaną w diagnostyce pedagogicznej, potrafi wyjaśnić przynajmniej część podstawowych pojęć jw.

•    posiada elementarne umiejętności badawcze pozwalające na analizowanie przykładów badań oraz konstruowanie i prowadzenie prostych badań pedagogicznych; potrafi sformułować wnioski, ma jednak problemy z opracowaniem i zaprezentowaniem wyników oraz wskazywaniem kierunków dalszych badań;

•    posiada świadomości wagi zachowania się w sposób profesjonalny w procesie diagnozowania, refleksji na tematy etyczne, nie dostrzega jednak wagi przestrzegania zasad etyki zawodowej

Na ocenę 4 (db)

•    potrafi wykazać się elementarną wiedzą o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice i dokonać dość szczegółowej charakterystyki problemów badawczych, metod, technik i narzędzi badawczych;

•    posiada orientację w zakresie wszystkich problemów dotyczących etycznych aspektów diagnozy, uwarunkowania procesu diagnostycznego, podstawowych dyspozycji diagnosty, zdolności i kompetencje wyznaczające profesjonalizm diagnosty;

•    zna elementarną terminologię używaną w diagnostyce pedagogicznej, potrafi wyjaśnić znaczącą część podstawowych pojęć jw.;



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
W12, W13, ĆW2, ĆW3, ĆW4, ĆW5, ĆW6, ĆW7, ĆW 8 EK1 K_U05 K_U01 C5,C6 W4, W6, W7, W8, W9,
K W03 W4, W5, W6, W7, W8, W9, W10, C3, C4, C9, C10 K_W04 W4, W6, C3 K U02 W1-W10, C1-C10 K
W2 W3 W4 W5 W6 W7 Cl C2 C3 C4 C5 Wl- System normalizacyjny w Polsce -    W1 -
IB2A_W18 IB2A_W17 EK 4 IB2A_U09 IB2A_U15 IB2A_U19 Cl, C3 W3, W4, PI, P2,P5 1,4,5 02,
KZIPJJll KI Cl - C3 TP1-TP21 KZIP_K01 FI,PI K2 Cl - C3 TP1 - TP21 KZIP_K05 F1,P2 * KEK -
DSCN4646 Ocena kompleksów Immunologicznych i fragmentów dopełniacza w kruszkach1. PCp/ko: - IflG, Ig
DSC01612 (2) Wy*tm loo«rytmtctn«j uteinotci imp»dar>cji kondantatora Xe od cz*«totHwo*cl
rys02 (4) W6 !B1p
K_U05 S2A_U03 K_U07 S2A.U07 K_U08 S2A.U07 S2A.U09,
K_U01, K_U02, K_U03, K_U04, K_U05, K_U06, K_U07, K_U08, K_U09, K_U10, K_U11, K_U12, K_U13, K_U1
poszczególnych podmiotów K_U05 S2A_U08 Kompetencje społeczne 05    student
poszczególnych podmiotów K_U05 S2A_U08 Kompetencje społeczne 05    student
K_U05 S2A_U08 Kompetencje społeczne 05    Student wykazuje kreatywność w
Efekty W01 -W05 oraz U01-U05 sprawdzane będą w trakcie: ćwiczeń seminaryjnych - 2 kolokwia, ćwi

więcej podobnych podstron