9198233699

9198233699



EK3

posiada umiejętność opracowania wybranych koncepcji technologii, projektowania technologicznego i produkcyjnego zakldu przetwórczego wraz z uwzględnieniem kosztów, oceną efektywności i ryzyka działalności inwestycyjnej.

K1AJJ09

EK4

potrafi wykonać zadanie rachunkowe i projektowe z techniki przemysłu spożywczego, oraz wykonać podstawową dokumentację techniczną zakładu przemysłu spożywczego

K1AJJ03, K1 A_U 15

EK5

potrafi przygotować informacje o rezultatach projektu w postaci opracowania i prezentacji multimedialnej

K1AJJ03

EK6

potrafi pracować w zespole na zajęciach projektowych i w czasie przygotowującym się do nich

K1A_K02

EK7

rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje

K1A_K05

Udział w wykładach

15 x 1h =

15

f

s

Udział w: ćwiczeniach audytoryjnych + zajęciach projektowych

15 x 3h =

45

Realizacja zadań projektowych (w tym przygotowanie prezentacji)

10x2h =

20

Przygotowanie do ćwiczeń audytoryjnych/laboratoryjnych/seminarium

15x1h=

15

1

Wykonanie zadań domowych (prac domowych)

10 x 2h =

20

Udział w konsultacjach związanych z ćwiczeniami i projektem

5x 1h=

5

TO

Przygotowanie do egzaminu i obecność na nim

5

i

Przygotowanie do zaliczenia ćwiczeń+obecność na kolokwiach

5

=

Pizyqotowanie do zaliczenia/obrony projektu i obecność na nim.

5

RAZEM:11

135

Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela

ects4,5)

Wskaźniki

68,75

2,8

Nakład pracy studenta związany z zajęciami o charakterze praktycznym

114

4,6

Literatura

podstawowa:

1.    Dlużewski M. (red.) (1987), Zarys projektowania zakładów przemysłu spożywczego, WNT, Warszawa.

2.    Turlejska H. (2003), Zasady GHP/GMP oraz system HACCP jako narzędzia zapewnienia bezpieczeństwa zdrowego żywności. Poradnik dla przedsiębiorcy. Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa, Warszawa.

3.    PN-EN

Literatura

uzupełniająca:

1.    Kaleta A., Wojdalski J. (red.) (2007), Przetwórstwo rolno-spożywcze: wybrane zagadnienia inżynieryjno-produkcyjne i energetyczne.Wydawnictwo SGGW, Warszawa.

2.    Koch R., Noworyta A. (1995), Procesy mechaniczne w inżynierii chemicznej. Wydanie 1 i 2, WNT. Warszawa.

3.    Lewicki P.P. (2005), Inżynieria i aparatura przemysłu spożywczego. Wyd. 1- 4, WNT, Warszawa.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
201312031148 . POSIADA UMIEJĘTNOŚĆ Z ZAKRESU WYBRANYCH FORM AKTYWNOŚĆ FIZYCZNEJ. SYSTEMATYCZNA AKTY
Zakres projektu procesowego 2.    Opracowanie koncepcji technologicznej procesu •
Projekt 3 Temat 2 Zakres ćwiczenia: 1.    Opracowanie koncepcji technologicznej pro
5/18/ARm/lS/Z Projekt robota mobilnego 0 ruchu yężopodobnym Opracowanie kilku koncepcji napędu
Ekologia projekt Ekologia i zarządzanie środowiskiemMODERNIZACJA PROEKOLOGICZNA WYBRANYCH PROCESÓW T
U_04 Posiada umiejętność działania planowego i systematycznego w oparciu o opracowane programy pomoc
Kierunek: OGRODNICTWO ABSOLWENCI posiadają wiedzę i umiejętności z zakresu szeroko pojętej technolog
studiograFic Zawarte w cenie podstawowej usługi przewidują opracowanie ogólnej koncepcji projektu,
WYBRANE FAKTY 1982 •    opracowanie optymalnych tworzyw i technologii
l.Cel projektu Celem projektu jest opracowanie i zapoznanie się z technologią pracy koparek
posiada umiejętności modelowania i przewidywania S2A_U04, k nm przebiegu wybranych procesów w7
uczniów recenzja wybranego programu nauczania egzamin wykład student posiada umiejętność
wyprzedzeniem czasowym. Posiądą umiejętność projektowania nowych produktów, ich wizualnej oprawy,
Ciszak O.: 75 % - opracowanie procedury postępowania przy projektowaniu linii technologicznych na pr

więcej podobnych podstron