1419577217

1419577217



1. Jak się czujesz ?

2. Przestrzeń dziwna, osobliwa, nieznajoma.

Efekty kształcenia:

Umiejętność realizacji wybranego tematu. Swobodne poruszanie się w zakresie różnorodnych kontekstów kulturowych. Przełożenie na język intermedialnej wizualizacji zjawisk, emocji i odniesień wobec różnych przejawów i sytuacji życia codziennego oraz wytworów kultury, zachowań społecznych.

Warunki zaliczenia:

Udział w przeglądach prac, systematyczne konsultacje. Warunkiem zaliczenia jest wykonanie podjętego tematu w formie cyklu prac lub innej pełnej realizacji plastycznej (instalacji, działania rysunkowego itp.)

Literatura podstawowa:

M. Archer, N. de Oliveira, N. Oxley, M. Petry, Installation Art, Smithsonian Institution Press J. Brach-Czaina, Szczeliny istnienia, PIW, Warszawa 1992

U. Czartoryska, Fotografia - mowa ludzka. Perspektywy teoretyczne, Wyd. stowo/obraz terytoria, Gdańsk 2005

M. Eliade, Mity, sny i misteria, Wyd. KR, Warszawa 1999

M. Głowiński (red.), Symbole i symbolika, Czytelnik, Warszawa1990

A. Jakubowska, Na marginesach lustra, Universitas, Kraków 2004

C.G.Jung, Archetypy i symbole. Pisma wybrane, Czytelnik, Warszawa 1975

A. Żmijewski, Drżące ciała, rozmowy z artystami, seria Krytyki Politycznej, t.2, Bytom-Kraków, 2006

10.    A. Mencwel [red.], Antropologia kultury. Zagadnienia i wybór tekstów, Wyd. Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2005.

11.    L. Kolankiewicz [red.], Antropologia widowisk. Zagadnienia i wybór tekstów, Wyd. Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2005.

Literatura uzupełniająca:

Czasopisma papierowe i sieciowe:

Obieg, ARTeon, Exit, Format, Sztuka i Filozofia, Orońsko

Wymagania wstępne: obsługa komputera i programów graficznych w st. zaawansowanym Język nauczania: polski

Odpowiedzialny za przedmiot: kw. art. I st. Piotr Czech Prowadzący: kw. art. I st. Piotr Czech

Zakres tematyczny przedmiotu:

Ćwiczenia obejmują: rozwój umiejętności w zakresie: wykorzystania typografii, projektowania plakatu, znaku, grafiki edytorskiej i wydawniczej, oraz grafiki użytkowej i komunikacji wizualnej. Doskonalenie technik komputerowych w projektowaniu graficznym, umiejętny i świadomy dobór narzędzi do sposobów realizacji. Przygotowanie materiałów do druku cyfrowego. W ramach programu Pracowni student powinien rozwijać umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów z zakresu samodzielnej pracy projektowej oraz poszukiwać indywidualnych rozwiązań projektowych uwzględniając estetyczne i użytkowe funkcje obiektów graficznych. W procesie edukacji program zajęć jest indywidualizowany w zależności od ujawniających się w trakcie pracy możliwości kreacyjnych studentów, aż do dyplomowych świadomych i profesjonalnych wypowiedzi artystycznych.

Efekty kształcenia:

Przedmiot ma na celu przygotowanie studenta do praktycznego wykorzystania wiedzy w zakresie: projektowania graficznego, oraz rozwinięcia nabytych umiejętności i podstaw zdobytych w trakcie studiów licencjackich. Ważne także jest uzyskanie świadomej, indywidualnej wypowiedzi przy tworzeniu projektów graficznych, a także dojrzałości artystycznej prowadzącej do realizacji pracy



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0029 Jak się czujesz? Dopisz brakujące literki w wyrazach. Te wyrazy opisują samopoczucie dzie
43027 P1000963 (4) Sprawdzanie przytomności ■    Delikatnie porusz dziecko i zapytaj
Pociągi pełne zwłok: miłość, śmierć i histeria 89 wakacji: Jak się czujesz? Kiedy zamierzasz jechać
ABORCJA Wiem jak się czujesz. Kiedy byłem niewolnikiem, tam na dole, ludzie też uważali że 
Efekty kształcenia - umiejętności i kompetencje: organizowanie jednostki zajmującej się fizjoterapią
Efekty kształcenia - umiejętności i kompetencje: interpretacja podstawowych pojęć z zakresu uczenia
Efekty kształcenia - umiejętności i kompetencje: ■    Umiejętność poruszania się w
Efekty kształcenia - umiejętności i kompetencje: posługiwania się podstawowymi pojęciami cywilnopraw
Kierunki studiów - uczelnie - studia geografia Efekty kształcenia - umiejętności i
Efekty kształcenia: Umiejętność stosowanie aparatu matematycznego do analizy i opisu obiektów i proc
24. Efekty kształcenia - umiejętności i kompetencje_ Student po zakończeniu kursu biologii medycznej
3. Kształcenie w zakresie informatyki Efekty kształcenia - umiejętności i kompetencje: programowania
9.    Kształcenie w zakresie napędu elektrycznego Efekty kształcenia - umiejętności i
Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski Efekty kształcenia - umiejętności i kompetencje: Zdobycie
Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski Efekty kształcenia - umiejętności i
Efekty kształcenia - umiejętności i kompetencje: poczucia krytycyzmu w doświadczaniu i rozumieniu

więcej podobnych podstron