2192972420

2192972420



III. Ogólne cele edukacyjno-wychowawcze


II. Adresaci innowacji

Projekt był adresowany do uczniów klasy I gimnazjum. Celem było pokazanie młodzieży innego wymiaru świata kultury, by dzięki temu sami mogli dokonywać właściwych wyborów opartych na przyjaźni, szacunku do posiadanego talentu i poczuciu odpowiedzialności za drugą osobę.

różne techniki dramowe, łączące zabawę z procesem


Głównymi celami innowacji było rozwijanie zainteresowań filmowych i teatralnych uczniów a także indywidualnych zdolności recytatorskich, literackich. Wyposażenie uczniów w ogólną wiedzę na temat historii teatru i filmu, etapów jego rozwoju, warsztatu pracy aktora, reżysera, technik gry aktorskiej. Rozwijanie umiejętności aktorskich, reżyserskich, scenograficznych. Rozbudzanie świadomości języka jako składnika dziedzictwa kulturowego. Kształcenie sprawności komunikacyjnych poprzez ćwiczenia intonacji, modulacji, akcentu, mimiki, gestykulacji. Kształcenie u uczniów kulturalnych zachowań, które towarzyszą mówieniu i słuchaniu, a także odpowiedzialności za słowo. Rozwijanie umiejętności wygłaszania tekstów z pamięci, a także ćwiczenia poprawnej artykulacji oraz interpretacji głosowej. Rozwijanie umiejętności porównywania utworów literackich z ich filmową lub teatralną adaptacją, analizowanie gry aktorów. Kształcenie umiejętności odnajdywania różnic i podobieństw w realizacji tego samego tematu, motywu w teatrze i filmie. Rozwijanie motywacji do korzystania z różnych źródeł, tekstów kultury, wprowadzenie w tradycję kultury narodowej i europejskiej. Zachęcenie do samokształcenia, stałego rozwoju własnej osobowości. Kształcenie współdziałania w grupie.

Przygotowanie do pełnienia różnych ról społecznych w przyszłości w życiu społecznym i rodzinnym.

IV. Realizacja zamierzonych efektów

Podczas realizacji innowacji inicjowaliśmy takie sytuacje dydaktyczne, które pobudzały do aktywności i zaciekawiały problematyką. Były to zabawy, improwizacje, w których wykorzystywaliśmy



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CELE EDUKACYJNE 5 Klasa II Głównymi celami nauczania przedmiotu w klasie II są: ♦
Antropogeneza - konspekt lekcji z wykorzystaniem technologii komputerowej. Cele edukacyjne i wychowa
<f SCENARIUSZ - PROJEKTU EDUKACYJNEGOdla klasy II stworzony w ramach projektu „Droga ucznia do su
Miejski koski ks i’i.amv(zv-„Moje wspomnienia z fekii zimowych” Konkurs był adresowany do dzieci z
img158 (3) III. CELE OGÓLNE I ZADANIA EDUKACYJNE PRZEDSZKOLA Jasne określenie celów jest niezbędne w
II. Cele edukacyjne ogólne 1. Rozpoznawanie elementarnych wartości, wśród których na pierwszym miejs
CELE EDUKACYJNE Cele ogólne Celem nauczania przedmiotu historia w klasach I-III gimnazjum jest: ♦
Wymagania edukacyjne z wychowania fizycznego klasa I, II, III Małgorzata Owsianko Program wycho
Projekt edukacyjno-wychowawczy pt.: „BEZPIECZNIE JEMY, ZDROWO ŻYJEMY” w II LO Cele projektu: ■
III. OGOLNE I SZCZEGÓŁOWE CELE KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA. m.1. OGÓLNE CELE KSZTAŁCENIA I
skanuj0007 (413) 14 Cele edukacji Schemat 2 Taksonomia celów wychowania Poziom Kategoria I. Dzia
6. Zadania edukacji zdrowotnej na III i IV etapie edukacyjnym. Rola nauczyciela wychowania fizy
IMGC26 (3) 14 Cele edukacji Schemat 2 Taksonomia celów wychowania Poziom Kategoria I. Działanie
skanuj0007 (413) 14 Cele edukacji Schemat 2 Taksonomia celów wychowania Poziom Kategoria I. Dzia

więcej podobnych podstron