2659242165

2659242165



1.3.2 Rozkład ciśnienia powietrza wokół kadłuba samolotu (kPa)

1.4 Wnioski:

Jak widać na zamieszczonych wynikach symulacji, samolot przecinający z dużą prędkością powietrze, powoduje powstanie przed linią okien kabiny pilotów strefy podwyższonego ciśnienia(ok 43kPa) w której prędkość powietrza wynosi około 50m/s. Największą prędkość powietrze osiąga przy krawędzi statecznika pionowego samolotu(560m/s). Poniżej dziobu samolotu powstaje strefa obniżonego ciśnienia (ok lOkPa).

Za samolotem powstają zawirowania a prędkość powietrza bezpośrednio za nim jest w przybliżeniu równa Om/s. Można z tego wywnioskować, że im wyższa prędkość przepływającego powietrza w pobliżu przecinającego je samolotu, tym niższe ciśnienie panuje w jej okolicy.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
2.5 Wyniki i wnioski: Jak widać na zamieszczonych poprzednio zdjęciach, z przeprowadzonej analizy, w
1.4. Wnioski Jak widać na Rys. 1.8. i Rys. 1.9. ugięcie dla konstrukcji wykonanej ze stali armco ule
1.5 Wyniki i wnioski Jak widać na powyższych rysunkach punkt maksymalnego przesunięcia, znajduje się
HPIM0990 Cechą pionowego rozkładu ciśnienia powietrza jest jego spadek wraz z    
72472 skanuj0215 (5) Rys. 10.2. Rozkład ciśnień smaru w łożysku poprzecznym: a) bez rowka smarowego,
IMG11 (18) Rozkład ciśnienia Po podstawieniu składowych siły masowej (23) do równania na rozkład ci
3.4 Wnioski. Jak widać płytka polietylenowa nagrzewa się najszybciej, w drugiej kolejności chociaż
5. Wnioski Porcelana dobrze przewodzi ciepło. Jak widać na podstawie modelu ciepło rozprzestrzenia s
DSC01324 (2) Wnioski: 9 Jak widać algorytmy z złożoności wykładniczej nie zawsze uda się zrealizować
Zabezpieczenie przed wilgocią 15 Jak widać na rysunku 8, przy schładzaniu powietrza część zawartej w
Rys. 27 Rozkład ciśnienia wokół kasku do jazdy na czas 3.4 Wnioski. Po przeprowadzeniu analizy, przy

więcej podobnych podstron