276062189

276062189



zintegrowane kampanie promocyjne, obejmujące reklamę, marketing bezpośredni, promocję sprzedaży i public relations. Potrafi posługiwać się nowoczesnymi metodami i technikami sprzedaży, w tym osobistej. Absolwent dysponuje wiedzą i umiejętnościami niezbędnymi do właściwego zorganizowania działalności marketingowej w firmie, kontroli jej przebiegu efektów, sporządzania planów marketingowych oraz motywowania personelu marketingowego do efektywnej pracy. Docelowe miejsca pracy absolwentów stanowią stanowiska kierownicze w pionach i działach marketingu firm, jak również zarządzanie tym obszarem z pozycji właścicieli podmiotów gospodarczych.

Specjalność: Zarządzanie instytucjami publicznymi i samorządowymi

Absolwent specjalności zarządzanie instytucjami publicznymi i samorządowymi posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z nauk o zarządzaniu i nauk pokrewnych dotyczącą istoty, prawidłowości, problemów funkcjonowania instytucji publicznych i samorządowych. Specjalność stwarza możliwość uzyskania wiedzy z zakresu zarządzania publicznego, zarządzania zadaniami publicznymi, zarządzania nieruchomościami komunalnymi, finansów i rachunkowości budżetowej, polityki regionalnej. Absolwent specjalności nabywa umiejętności rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów zarządzania instytucjami publicznymi i samorządowymi. W takcie studiów jest przygotowany do realizacji podstawowych funkcji zarządzania procesami, przedsięwzięciami w instytucjach publicznych i samorządowych. Absolwent jest przygotowany do pracy w charakterze specjalisty organizacji i zarządzania oraz kierownika średniego szczebla zarządzania w instytucjach publicznych i samorządowych. Będzie posiadał umiejętności skutecznego komunikowania się, negocjowania i przekonywania oraz do pracy w zespole.

Specjalność: Zarządzanie międzynarodowe

Absolwent specjalności „Zarządzanie międzynarodowe” uzyskuje szeroką i kompleksową wiedzę z zakresu podstaw zarządzania międzynarodowego, rozliczeń międzynarodowych przedsiębiorstw, strategii i zasad funkcjonowania korporacji międzynarodowych. Posiada praktyczne umiejętności zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem funkcjonującym na rynkach międzynarodowych. Identyfikuje i potrafi rozwiązywać problemy kulturowe i marketingowe pojawiające się w procesie współpracy międzynarodowej. Absolwenci będą przygotowani do kierowania przedsiębiorstwem przy równoczesnym rozeznaniu aspektów prawnych i finansowych działań na rynkach międzynarodowych, a także zagadnień związanych z prawidłowym zorganizowaniem sfery logistycznej tak funkcjonujących przedsiębiorstw. Uzyskują wiedzę dotyczącą procesów przystosowywania polskiej gospodarki do przepisów obowiązujących w Unii Europejskiej. Posiadają wiedzę niezbędną do pracy w instytucjach i organizacjach międzynarodowych wspomagających działalność gospodarczą np. instytucji Unii Europejskiej, instytucjach promujących i realizujących programy unijne, instytucjach otoczenia biznesu prowadzących działalność promocyjną. Absolwenci są przygotowani do pracy w charakterze specjalisty organizacji i zarządzania oraz kierownika średniego szczebla w przedsiębiorstwach międzynarodowych.

Specjalność: Rachunkowość w zarządzaniu

Studenci tej specjalności, uzyskują wszechstronną wiedzę o finansowych aspektach zarządzania przedsiębiorstwem. Służy temu nauczanie takich przedmiotów jak: rachunkowość finansowa, rachunkowość zarządcza, zarządzanie finansami w firmach, rewizja sprawozdań finansowych, analiza finansowa. Ważnym elementem kształcenia są także zagadnienia rachunkowości podatkowej, rachunkowości małych firm oraz jednostek nie nastawionych na



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Promocja sprzedaży Public rela-tions Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni PR. -
Marketing mixMarketing mix public relations promocja sprzedaży reklama sprzedaż osobista market
INSTRUMENTY PROMOCJI 1.    Marketing bezpośredni 2.    Promocja
MARKETING BEZPOŚREDNI - (promocja bezpośrednia) zespół działań i środków bezpośredniego
skanuj0053 ZAGADNIENIE 10- Komunikacja w kampanii wyborczej - reklama polityczna -PR - marketing bez
skanuj0021 (65) PROMOCJA    S Promocja sprzedaży obejmuje działania i środki będące e
„    ....    Cztowiek środowisko integracja Kampania promocyjna i
Promocja - planowanie, 4 instrumenty promocji - reklama, sprzedaż osobista, promocja sprzedaży [prom
i zintegrowanie działań promocyjnych, tworzenie planu promocji, dostosowanie działań promocyjnych do
na badania i rozwój oraz kampanię promocyjną. W związku z tym docelowy zysk powinien zostać określon
Promocja sprzedaży „Promocja sprzedaży (z ang. sa/es promotion), jest marketingową formą nacisku,
Promocja sprzedaży Różnice pomiędzy promocją sprzedaży a reklamą Promocja sprzedaży
15873 skanuj0021 (65) PROMOCJA    S Promocja sprzedaży obejmuje działania i środki bę
rozpowszechnianie •    Reklama - jest to każdy przekaz zmierzający do promocji sprzed
IMG54 K*** EMOCJA JAKO NARZĘDZIE UPOWANIAWIZERUNKU MIASTA PRZYKŁADZIE KAMPANII PROMOCYJNEJ&nb
IMG54 K*** EMOCJA JAKO NARZĘDZIE UPOWANIAWIZERUNKU MIASTA PRZYKŁADZIE KAMPANII PROMOCYJNEJ&nb
POZnan*Kampania promocyjna Bramy Poznania X Kampania promocyjna realizowana była w terminie od 6 cze

więcej podobnych podstron