3568684044

3568684044



8. Podmioty i narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi

Ćwiczenia:

1.    Podstawowe pojęcia i problemy ZZL

2.    Tworzenie systemu ZZL w organizacji

3.    Rekrutacja i selekcja. Metody rekrutacji. Dokumenty procesu rekrutacji

4.    Motywowanie kadr. narzędzia i zasady

5.    Kryteria, metody i wykorzystanie ocen pracowników

IV. OBSZAROWE I KIERUNKOWE EFEKTY KSZTAŁCENIA

Kod KEK:

Wiedza:

Kod wg KRK:

K_W08

zna obszary' funkcjonalne organizacji oraz podstawowe relacje pomiędzy tymi obszarami

SI A W02. S1A_W03

K_W12

zna podstawowe ujęcia procesu i funkcji kierowania ludźmi w organizacji

S1A_W05

K_W15

zna typowe metody badań i analiz w wybranych obszarach działalności organizacji (np. analizy rynku, analizy finansowej, jakości produktów' i usług)

S1A_W06

K_W23

ma wiedzę na temat zasad tworzenia i rozwoju przedsiębiorczości

S1A_W11

Kod KEK:

Umiejętności:

Kod wg KRK:

K_U02

potrafi zastosować wybrane elementy wiedzy teoretycznej w określonym obszarze funkcjonalnym organizacji i pełnić funkcje specjalisty w tym zakresie

S1A_U06

K_U05

posiada podstawowe umiejętności efektywnego i skutecznego zarządzania powierzonymi zasobami ludzkimi, materialnymi, finansowymi i informacyjnymi w celu wy konania zadań

S1AJJ07

KJJ10

ma elementarne umiejętności identyfikacji uwarunkowań i kryteriów rozwiązywania typowych problemów organizacji

S1A U02, S1AJJ07

Kod KEK:

Kompetencje społeczne:

Kod wg KRK:

KJK09

rozumie znaczenie rozwijania i skutecznego wykorzystywania zdolności interpersonalnych

S1A KOI, SIAJC02

KJC1I

ma świadomość konieczności myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy

S1AJKD7

V. PRZEDMIOTOWE EFEKTY KSZTAŁCENIA WRAZ Z WERYFIKACJĄ EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

Metoda (forma) weryfikacji

Wiedza:

Student zna obszary' funkcjonalne organizacji oraz podstawowe relacje pomiędzy tymi obszarami, zna podstawowe ujęcia procesu i funkcji kierowania ludźmi w organizacji, zna typowe metody zarządzania zasobami ludzkimi, ma wiedzę na temat zasad tworzenia i rozwoju przedsiębiorczości.

Praca pisemna, obserwacja i ocena wykonania zadania praktycznego

Umiejętności:

Student potrafi zastosować wy brane elementy wiedzy teoretycznej w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, posiada podstawowe umiejętności efektywnego i skutecznego zarządzania powierzonymi zasobami ludzkimi, ma elementarne umiejętności identyfikacji uwarunkowań i kryteriów rozwiązywania typowych problemów personalnych organizacji.

Praca pisemna, case study, zadanie praktyczne

Kompetencje:

Student rozumie znaczenie rozwijania i skutecznego wykorzystywania zdolności interpersonalnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi, ma świadomość konieczności myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy z uwzględnieniem zasobów pracowniczych.

Udział w dyskusji, obserwacja i ocena wykonania zadania praktycznego



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI- LUDZKIMI___ ćwiczenia 2 BARBARA ZYZDA
skanuj0173 200 ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI PODSTAWOWE ZASADY ZARZĄDZANIA EFEKTYWNOŚCIĄ PRACY
Zarządzanie Zasobami LudzkimiWymagania wstępne - merytoryczne >    Podstawowe
Nazwa kursu: Zarządzanie zasobami ludzkimi Zapoznanie słuchaczy z podstawami wiedzy z zakresu
Zarządzanie zasobami ludzkimiMotywowanie jest n jedną z podstawowych funkcji zarządzania, dzięki
Zarządzanie zasobami ludzkimi Podstawowy proces motywacji e-5Txw nroFewiTNCłre Osłabienie napięcia
1. PODSTAWY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI 1.1 Etapy rozwoju funkcji personalnej w
Podstawy zarządzaniaZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI Eugcne McKcnru Nic Becch S
Podstawy zarządzaniaZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI Eugene McKenna Nic Bcech z= *f ’
60 Małgorzata Garstka Kuczmera-Ludwiczyńska E. (2001), Zarządzanie zasobami ludzkimi, w: Podstawy
SPIS TREŚCI WSTĘP ROZDZIAŁ I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI - PODSTAWY 1.    Geneza
1.1.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi I. OGÓLNE INFORMACJE PODSTAWOWE O PRZEDMIOCIE Kod
Źródło: Opracowanie własne na podstawie M. Armstrong Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Stratega i działa

więcej podobnych podstron