3813100592

3813100592



Umiejętności

P_U16 Potrafi prowadzić dokumentację w zakresie planowania i podejmowania ’ działań i uzyskanych efektów w procesie korekcyjno- kompensacyjnym P_U17 Posiada umiejętności ruchowe umożliwiające pokaz i demonstrację właściwego wykonywania ćwiczeń i ich prowadzenia

Kompetencje

społeczne

P_K01 Rozumie potrzebę stałego uaktualniania swojej wiedzy z zakresu nauk podstawowych i specjalistycznych dotyczących profilaktyki, diagnostyki i ■ metod wykorzystywanych w gimnastyce korekcyjno -kompensacyjnej wad postawy

P_K04 Przestrzega właściwych relacji z uczestnikami procesu korekcyjno -2. kompensacyjnego, ich rodziną, najbliższym otoczeniem oraz społeczeństwem

P_K05 Troszczy się o dobro i bezpieczeństwo uczestników procesu korekcyjno -kompensacyjnego

Metody dydaktyczne:

Wykład - przekaz słowny, pokaz multimedialny, odpowiedź na zadawane pytania Seminaria - metoda twórcza i odtwórcza, pokaz praktyczny

Forma i warunki zaliczenia przedmiotu:

Obecność na zajęciach, seminaria- zaliczenie praktyczne, wykład zaliczenie ustne Literatura podstawowa:

[1] Kasperczyk T.: Wady postawy ciała. Diagnostyka i leczenie. Kasper, Kraków,1994. p] Kutzner - Kozińska M.: Korekcja wad postawy. WsiP, Warszawa 1986.

[3]    Kutzner - Kozińska M.: Proces Korygowania wad postawy. AWF, Warszawa 2001.

[4]    Kutzner - Kozińska M.: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci 6-10 letnich . WSiP, Warszawa 1988.

[5]    Wilczyński J.: Korekcja wad postawy człowieka. Albertus, 2001.

Literatura uzupełniająca:

[1]    Zeyland Malawka E.: Ćwiczenia korekcyjne. Gdańsk 1999.

[2]    Nowotny J., Saulicz E. Niektóre zaburzenia statyki ciała i ich korekcja. AWF Katowice 2000.

[3]    Dobosiewicz K. Boczne skrzywienia kręgosłupa. ŚAM. Katowice, 1997.

[4j Kotecka -Noceń M., Płukarz H.: Stopy płaskie u dzieci. Gimnastyka lecznicza. PZWL. 1975.

• niewłaściwe przekreślić

16



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Umiejętności W zakresie umiejętności student: potrafi prowadzić podstawowe czynności resusc3tacyjne
Umiejętności W zakresie umiejętności student: potrafi prowadzić podstawowe czynności resuscytacyjne
UMIEJĘTNOŚCI Ul Potrafi używać terminologii z zakresu logiki. MBM1JJ01 T1AJJ01 U2 Potrafi
projektu wskazane jest natychmiastowe aktualizowanie planów i podejmowanie działań zaradczych. W raz
T1AJJ12 potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich GiKl U09,
7 potrafi dokonać wstępnej analizy7 ekonomicznej podejmowanych działań
potrafi przygotować i prowadzić dokumentację realizacji zadania praktycznego z zakresu zdrowia publi
w zakresie UMIEJĘTNOŚCI U01 Potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska z zakresu
UMIEJĘTNOŚCI U01 Potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie identyfikacji,
3.    Kształtowanie umiejętności prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej
C5 - Wykształcenie umiejętności pogłębionej analizy dokumentów w zakresie najnowszej historii
10 w zakresie UMIEJĘTNOŚCI: K_U01 potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać zjawiska
K2I_K03, K2I_K04 T2A_U16, T2A_U17, T2A_U19, T2A_K03, T2A_K04 Potrafi stworzyć dokumentację techniczn
Umiejętności K_U02 Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii oraz
UMIEJĘTNOŚCI EK-KJJ13 potrafi prowadzić podstaw owe czynności resuscytacyjne u dorosłych i dzieci
W zakresie umiejętności: EK 4 Potrafi zaproponować urządzenie techniczne wspomagające utracone
W zakresie umiejętności: EKU1 Potrafi pracować indywidualnie jak również w zespole pełniąc różne

więcej podobnych podstron