3685665899

3685665899



•    jezdzi np. na rowerze, wrotkach; przestrzega zasad poruszania się po drogach;

•    bierze udział w zabawach, mini grach i grach terenowych, zawodach sportowych, respektując reguły i podporządkowując się decyzjom sędziego;

•    wie, jak należy zachować się w sytuacjach zwycięstwa i radzi sobie z porażkami w miarę swoich możliwości.

d) w zakresie bezpieczeństwa i edukacji zdrowotnej:

•    dba o higienę osobistą i czystość odzieży;

•    wie, jakie znaczenie dla zdrowia ma właściwe odżywianie się oraz aktywność fi tyczna;

•    wie, że nie może samodzielnie zażywać lekarstw i stosować środków chemicznych niezgodnie z przeznaczeniem;

•    dba o prawidłową postawę, np. siedząc w ławce, przy stole;

•    przestrzega zasad bezpiecznego zachowania się w trakcie zajęć ruchowych; posługuje się przyborami sportowymi zgodnie z ich przeznaczeniem;

•    potrafi wybrać bezpieczne miejsce do zabaw i gier ruchowych, wie, do kogo zwrócić się o pomoc w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia

Klasyfikacja śródroczna §5

1.    Klasyfikacja śródroczna polega na okresowym podsumowywaniu osiągnięć edukacyjnych ucznia z zajęć edukacyjnych określonych w szkolnym planie nauczania i zachowania ucznia oraz ustaleniu - wg skali określonej w statucie szkoły - śródrocznych ocen klasyfikacyjnych z zajęć edukacyjnych i śródrocznej oceny klasyfikującej zachowanie.

2.    Klasyfikację śródroczną przeprowadza się raz w ciągu roku szkolnego w przedostatnim tygodniu zajęć przed feriami zimowymi lub w innym terminie wyznaczonym przez radę pedagogiczną, na sierpniowym posiedzeniu.

3.    Ocena śródroczna w klasach IV - VI ma charakter informacyjny, diagnozujący osiągnięcia edukacyjne ucznia w skali: celujący - niedostateczny. W klasach I - III śródroczne oceny klasyfikacyjne z zajęć edukacyjnych i zachowania są ocenami opisowymi.

4.    Klasyfikacja śródroczna ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym

19



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
architekci PODRÓŻYTransport na miejscu Fragment transportu obejmującego poruszanie się po Australii
gruntowo-wodnego będą parkujące na trzykondygnacyjnym parkingu, na placu oraz poruszające się po dro
0Tematy prezentacji: n Bezpieczeństwo poruszania się po drogach. n Poprawa bezpieczeństwa na
wBezpieczeństwo poruszania się po drogach.Inaczej poruszamy się w mieście, inaczej na wsi. jezdnia P
0Posumowanie: n Stosowanie się do zasad bezpiecznego poruszania się po drogach i odpowiednie za
moim otoczeniu" bezpiecznym poruszaniu się po drogach i korzystaniu ze środków
PIERWSZE PRZEPISY PORUSZANIA SIĘ PO DROGACH POWSTAŁY W POLSCE W1826 ROKU, LECZ DOPIERO NIEMAL STO LA
Obraz0 (17) Przykłady ; Ryzyko związane z wypadkiem drogowym I Źródłem zagrożenia jest poruszanie s
MALI EINSTEINI 9 0_______2__’ss£___    ~ By przejść na dół kwadratu, drużyna musi p
SL272410 Przykład: siła dośrodkowa w ruchu po okręgu Aby ciało mogło poruszać się po okręgu musi na
skrypt wzory i prawa z objasnieniami05 8 Prędkość ■ Tor jest to krzywa opisywana w przestrzeni przez
Slajd4 Własności: > wszystkie punkty ciała leżące na tej prostej poruszają się po identycznych to
Główne elementy kompozycji przestrzennej. Przestrzeń zurbanizowana - przestrzeń w której porusza się
2010-05-18 Własności: > wszystkie punkty ciała leżące na tej prostej poruszają się po identycznyc
skanowanie0071 a = g m2sin/?—n^sina m1+m2 m/s2 Zadanie 6.15. Wózek jadący na czterech kołach może po

więcej podobnych podstron