4038601091

4038601091



21.    Biografie niezakorzenione pokolenie «nic» w najmłodszej literaturze, [w:] Edukacja polonistyczna w obliczu przemian kulturowych Europy dawniej i dziś, red. Władysław Sawrycki, Elżbieta Kruszyńska, Maciej Wróblewski, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2009, s. 141-151.

22.    Dlaczego jestem obcy?, [w:] Oswajanie inności w edukacji polonistycznej, t. 2, red. Barbara Myrdzik, Ewa Dunaj, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2009, s. 177-182.

23.    Wstęp, [do:] Oswajanie inności, t. 2, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2009, s. 7-8.

24.    O recepcji twórczości Andrzeja Bursy, [w:] Październik 1956 w literaturze i filmie, red. Mariusz Zawodniak, Piotr Zwierzchowski, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz 2010, s. 118-131.

25.    Zawołałam formę, by nie krzyczeć bezkształtnie. Poszukiwanie (nowego) języka we współczesnej poezji polskiej, [w:] Przeobrażenia w kulturze i edukacji na przełomie XX i XXI wieku, red. Małgorzata Karwatowska, Adam Siwiec, Wydawnictwo Best-PRINT, Chełm 2011, s. 13-27.

26.    Praca z fdmem krótkometrażowym jako sposób na wyzwolenie kreatywności uczniowskiej na lekcji języka polskiego, [w:] Twórczość w szkole. Rzeczywiste i możliwe aspekty zagadnienia, red. Barbara Myrdzik, Małgorzata Karwatowska, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2011, s. 247-254.

27.    Być kobietą stety czy niestety? Płeć jako wartość i jako defekt we współczesnej poezji mężczyzn i kobiet, [w:] O wartościach i wartościowaniu. Historia Literatura Edukacja, red. Małgorzata Karwatowska, Adam Siwiec, wydawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Chełm 2012, s. 195-213.

28.    Odrębne, nieporównywalne stany człowieczeństwa, [w:] Oblicza płci. Literatura, red. Małgorzata Karwatowska, Jolanta Szpyra-Kozłowska, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2012, s. 9-19.

29.    Od „Poczytaj mi, mamo” do „Cala Polska czyta dzieciom (codziennie)” czyli -dlaczego jeszcze nie zanikła sztuka czytania, [w:] Jestem, więc czytam. Między pragmatyzmem a wolnością, red. Grażyna Tomaszewska, Zofia Pomirska, Beata Kapela-Bagińska, Gdańsk 2012, s. 55-64.

30.    E-mail, sms, wpis na blogu jako motywy i źródła inspiracji językowej we współczesnej poezji polskiej, [w:] Komunikacja tradycja i innowacje, red.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Załącznik nr 7 do zarządzenia nr 21 Rektora z dnia 30.03.2009 r. LITERATURA I TREŚCI
Załącznik nr 4 do zarządzenia nr 21 Rektora z dnia 30.03.2009 r. LITERATURA I TREŚCI
Skan7 i i tVcji literackiej (i nic tylko literackiej) kultury europejskiej i aby w ten sp:xsub kont
Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 21 Rektora z dnia 30.03.2009 r. LITERATURA I TREŚCI PROGRAMOWE
łucznik5 pokazuje rysunek 21. Następnie należy przeciągnąć nić prawą ręką przez szczelinę bębenka B
Załącznik nr 15 do zarządzenia nr 21 Rektora z dnia 30.03.2009 r. LITERATURA I TREŚCI
SLONIK?MBUS POZNAJE CZYTANIE (21) o Połgcz litery z górnego rysunku z odpowiednimi literami w d
1 (211) / / / 422 Wybór prac krytycznych powieściowych — o tym nie wiemy prawie nic. Nasza literatur
21 SZEŚĆDZIESIĄT LAT POLSKICH STUDIÓW NAD LITERATURĄ... Mołdawan opowiada się po stronie
34.    Biografia poety romantycznego jako tworzywo literackie. Omów na
Młoda Polska stała się wyzwaniem dla pokolenia wstępującego na literacką agorę w wolnej Polsce — to
21 (652) AKWARIUMAkwaryści -starzy, młodzi i najmłodsi tekst i fotografie: dr Hubert Zientek Kąsac
wtcrek, 21 Iuteg3 2017PSYCHOLOGIA mpetras@wszop.edud Literatura: 1.    Psychologia P.
P5090071 WSTĘP I ORZESZKOWA - FRAGMENT LITERACKIEJ BIOGRAFII Zrazu nic nie wskazywało na to, że nazw

więcej podobnych podstron