4855313124

4855313124



Diagnoza pedagogiczna

wydawnictwa ciągłe

28.    Bogdanowicz, Marta : Model wczesnego diagnozowania specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu / Marta Bogdanowicz // „Głos Pedagogiczny”. -2011, nr 32, s. 22-23

Model wczesnej diagnozy. Propozycja etapów i metod.

29.    Bogdanowicz, Marta : Wczesna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu / Marta Bogdanowicz // „Głos Pedagogiczny”. -2011, nr 31, s. 25-27

Przedszkole. Szkoła podstawowa klasy I-III.

30.    Czabaj, Renata : Diagnoza niepowodzeń szkolnych - nowe zadanie dla nauczyciela / Renata Czabaj //„Dysleksja”. -2012, nr 1, s. 14-17 Edukacja wczesnoszkolna - nauka czytania i pisania. Pojęcia: niepowodzenie szkolne, diagnoza nauczycielska.

Dostęp Online: http://www.ptd.edu.pI/content/download/1020/3854/version/1/ file/czabaj_dys_12.pdf

31.    Czerwińska, Kornelia : Diagnoza specyficznych trudności szkolnych u dzieci z ADHD / Kornelia Czerwińska, Iwona Dąbrowska // „Niepełnosprawność i Rehabilitacja”. - 2007, [nr] 4, s. [67]-80

Rodzaje trudności szkolnych u dzieci z ADHD. Proces diagnozy, etapy diagnozy specyficznych trudności szkolnych. Symptomy zaburzeń.

32.    Grzywniak, Celestyna : Wpływ śladowej postaci przetrwałych pierwotnych odruchów na powstanie trudności szkolnych - próba stawia-



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Rozwój uczniów (wiek wczesnoszkolny)Wydawnictwa zwarte 29.    Bogdanowicz, Marta : Me
IMG39 Diagnozaw pedagogice i psychologi Pojęcie diagnozy wyrosło z języka medycyny. Obecnie pojęcie
REGULAMINPRAKTYKI PEDAGOGICZNEJ - CIĄGŁEJ Studia stacjonarne i niestacjonarne I stopnia Kierunek:
PB040098 Diagnostyka Wywiad • U pławy z pochwy/zlepione włosy ogona Wczesna śmierć
IMGp64 (2) Łobocki M., Wychowanie moralne w zarysie, Kraków 2002. Marynowicz-Hetka E., Diagnostyka p
LastScan4(1) jakich działań sprawczych właściwości te zos aly ukształtowane Dlatego też zadania diag
INSTRUKCJA PRAKTYKI PEDAGOGICZNEJ CIĄGŁEJ DLA STUDENTÓW HISTORII STUDIÓW STACJONARNYCH I-go sto
INSTRUKCJA PRAKTYKI PEDAGOGICZNEJ CIĄGŁEJ DLA STUDENTÓW HISTORII STUDIÓW STACJONARNYCH Ii-go st
INSTRUKCJA PRAKTYKI PEDAGOGICZNEJ CIĄGŁEJ DLA STUDENTÓW HISTORII STUDIÓW STACJONARNYCH Ii-go
semestr 6 Diagnostyka pedagogiczna 9 - 18 E, ZO 5 Statystyka w
OBSERWACJA W DIAGNOZIE PEDAGOGICZNEJ Obserwacja jest to metoda badania naukowego polegająca na plano
diagnoza funkcji rozwojowej000 DIAGNOZA PEDAGOGICZNA FUNKCJI ROZWOJOWYCH DZIECKA Imię i nazwisko dzi
docu0054 INSTRUKCJA Praktyki pedagogicznej ciągłej w szkole podstawowej dla studentów historii Wyższ
docu0056 INSTRUKCJA praktyki pedagogicznej ciągłej dla studentów historii studiów dziennych Wyż

więcej podobnych podstron