490574556

490574556



Narzędzia do diagnozy preferowanego stylu uczenia się:

Test badający styl uczenia się, przeznaczony dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej.

Imię i nazwisko..............................................klasa...........data.....................

1)    Co zostaje Ci w pamięci po kilku dniach od spotkania nieznanej Ci wcześniej osoby?

a)    jej twarz

b)    jej imię /nazwisko

c)    to, co czułeś będąc w jej towarzystwie, lub to, co robiliście razem

2)    Gdy uczysz się czegoś nowego, w jaki sposób robisz to najchętniej?

a)    czytasz tekst podany w dowolny sposób, oglądasz ilustracje, wykresy itp.

b)    słuchasz wykładu, dyskutujesz na dany temat, zadajesz pytania

c)    notujesz, wykonujesz rysunki, konstruujesz, poruszasz się, odgrywasz role

3)    Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

a)    książki, które zawierają opisy pomagające Ci wyobrazić sobie to, co się dzieje

b)    książki zawierające informacje faktograficzne, historyczne lub dużo dialogów

c)    książki o uczuciach i emocjach bohaterów, z wartką akcją, poradniki

4)    Którą z poniższych czynności wykonujesz najchętniej w czasie wolnym?

a)    czytasz książkę lub przeglądasz czasopismo

b)    słuchasz książki nagranej na płytę, rozmowy w radiu, słuchasz muzyki

c)    uprawiasz sport, grasz w grę wymagającą ruchu, spacerujesz, piszesz, rysujesz

5)    Które z wymienionych stwierdzeń najlepiej charakteryzuje sposób, w jaki się uczysz?

a)    podczas nauki nie przeszkadza Ci muzyka lub inne dźwięki

b)    nie potrafisz się uczyć, gdy w Twoim pobliżu słychać muzykę lub inne dźwięki

c)    musisz czuć się wygodnie, dekoncentruje Cię działalność i ruchy innych osób

6)    Gdy z kimś rozmawiasz, gdzie kierujesz wzrok?

a)    patrzysz na twarz rozwówcy i tego samego oczekujesz od niego

b)    spoglądasz krótko na rozmówcę, po czym Twój wzrok wędruje na prawo i lewo

c)    patrzysz na wyraz twarzy rozmówcy, po czym spoglądasz w dół lub w bok

7)    Które z poniższych stwierdzeń najlepiej do Ciebie pasuje?

a)    zwracasz uwagę na kolory, kształty, wzory i desenie

b)    lubisz wokół siebie bodźce słuchowe, gdy jest za cicho, nucisz, głośno mówisz itp.

c)    nie potrafisz siedzieć nieruchomo, wiercisz się, niespokojnie ruszasz nogami

8)    Czego najbardziej nie lubisz, podczas gdy ktoś Cię uczy?

a)    słuchania wykładu, na którym nie wykorzystuje się żadnych pomocy wizualnych

b)    czytania po cichu, bez żadnych słownych wyjaśnień czy dyskusji

c)    niemożności rysowania czy pisania, patrzenia i słuchania w bezruchu



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
7. Narzędzie do diagnozy i usprawniania widzenia obuocznego jak np. Otropudełko 4 szt. 8.
•    Wykorzystanie systemowego oprogramowania narzędziowego do diagnostyki komputera
•    Wykorzystanie systemowego oprogramowania narzędziowego do diagnostyki komputera
Komplet narzędzi do motoroweru 50-T-1 i 50-T-3 składa się z: 1)    klucza nasadowego
•    Wykorzystanie systemowego oprogramowania narzędziowego do diagnostyki komputera
DSC00088 (3) Zadanie 40. Do diagnozowania których inwazji wykonuje się metodę Baermanna lub Vajdy, w
84 3 Udział roślin w stylizacji wnętrzStyl etniczny Do aranżacji w tym stylu wykorzystuje się przedm
DSC47 (11) 24. U chorych nieprzytomnych lub z ciężkimi urazami do diagnozowania złamanej żuchwy wyk
Scan0253 DODATKOWE INFORMACJE Moim celem jest doprowadzenie do tego, by świat stał się lepszy dla lu
Scan10140 (2) czyni. Na sygnał biegną do przodu; na klaśnięcie zatrzymują się natychmiast. Dla grupy
Scan10140 (5) czyni. Na sygnał biegną do przodu; na klaśnięcie zatrzymują się natychmiast. Dla grupy
poszliśmy do nracy szczęśliwi, że udało się uzyskać dla mnie prał ce na kopalni. *3yl to juz bowiem
Drogi do odkrywania treści biblijnych okazały się zarazem dla Brandstaettera drogami przybliżania ic
Zwierzęta wiejskie.Materiały do pracy z dziećmi z trudnościami w porozumiewaniu się Materiały dla

więcej podobnych podstron