518321778

518321778



METODY KSZTAŁCENIA:

Wykład: wykład konwencjonalny/tradycyjny. Laboratorium: ćwiczenia laboratoryjne.

EFEKTY KSZTAŁCENIA I METODY WERYFIKACJI OSIĄGANIA EFEKTÓW KSZTAŁCENIA:

OPIS EFEKTU

SYMBOLE

EFEKTÓW

METODY WERYFIKACJI

FORMA ZAJĘĆ

Potrafi kreatywnie posługiwać się dedykowanym oprogramowaniem i dostępnymi bibliotekami numerycznymi w implementowaniu zadań optymalizacji

K2I_K05

Sprawdzian, bieżąca kontrola na zajęciach

Laboratorium

Potrafi dokonać analizy czasowo-kosztowej przedsięwzięć logistycznych

K2IJJ11, K2I K05

Sprawdzian, bieżąca kontrola na zajęciach

Laboratorium

Potrafi definiować modele matematyczne i symulacyjne zadań optymalizacyjnych

K2I W06, K2IJJ10

Sprawdzian, bieżąca kontrola na zajęciach

Laboratorium

Zna warunki optymalności dla zadań programowania nieliniowego i numeryczne podstawy ich rozwiązywania

K2I_W01,

K2I_W06

Egzamin

Wykład

Zna podstawowe typy zadań programowania liniowego i algorytmy ich rozwiązywania

K2I W01, K2I_W06

Egzamin

Wykład

Ma świadomość znaczenia optymalizacji w praktyce inżynierskiej

K2I W01, K2I K01

Egzamin

Wykład

Rozumie istotę zadania optymalizacyjnego oraz jego teoretyczne i praktyczne aspekty

K2I_W06,

K2I_K05

Egzamin

Wykład

WARUNKI ZALICZENIA:

Wykład - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu przeprowadzonego w formie zaproponowanej przez prowadzącego;

Laboratorium - zaliczenie wszystkich ćwiczeń i sprawdzianów dopuszczających do wykonywania ćwiczeń Składowe oceny końcowej = wykład: 50% + laboratorium: 50%

OBCIĄŻENIE PRACĄ STUDENTA:

Studia stacjonarne (100 godz.)

Godziny kontaktowe = 60 godz.

Przygotowanie się do zajęć = 10 godz.

Zapoznanie się ze wskazaną literaturą =10 godz.

Przygotowanie raportu/sprawozdania = 10 godz.

Konsultacje = 10 godz.

Studia niestacjonarne (100 godz.)

Godziny kontaktowe = 36 godz.

Przygotowanie się do zajęć = 14 godz.

Zapoznanie się ze wskazaną literaturą =10 godz.

Przygotowanie raportu/sprawozdania = 15 godz.

Konsultacje = 15 godz.

Zajęcia realizowane na odległość = 10 godz.

LITERATURA PODSTAWOWA:

1.    Kukuła K.(red.): Badania operacyjne w przykładach i zadaniach, PWN, Warszawa, 2011.

2.    Ignasiak E.(red.): Badania operacyjne, PWN, Warszawa, 2001.

Wydział Elektrotechniki, Informatyki i Telekomunikacji Kierunek: Informatyka

13



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
METODY KSZTAŁCENIA: wykład: wykład konwencjonalny/tradycyjny laboratorium: ćwiczenia
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład konwencjonalny, wykład problemowy, pokaz, ćwiczenia laboratoryjne.EFEKTY
wykład: wykład konwencjonalny, dyskusja laboratorium: ćwiczenia laboratoryjne EFEKTY KSZTAŁCENIA I
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład konwencjonalny i ćwiczenia przedmiotowe: analityczne rozwiązywanie
METODY KSZTAŁCENIA: W - wykład konwencjonalny z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych. Ćw - pogadank
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład konwencjonalny. Projekt - praca indywidualna i grupowa studentów z
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład: wykład problemowy. Laboratorium: ćwiczenia laboratoryjne w pracowni
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład konwersatoryjny, wykład tradycyjny, ćwiczenia dyskusyjne. EFEKTY
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład tradycyjny. Laboratorium - W pierwszej fazie, studenci przy wykorzystaniu
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład - wykład tradycyjny. Konwersatorium - metoda projektu, praca z książką,
Metodyka zajęć: Wykład z wykorzystaniem środków audiowizualnych. Ćwiczenia laboratoryjne - praktyka
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład tradycyjny (kreda i tablica tylko do najważniejszych sformułowań, dowodów

więcej podobnych podstron