5851989570

5851989570



64. Nowe media we współczesnym społeczeństwie / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2011.

65.0 mediach i języku / Walery Pisarek ; Studium Dziennikarskie Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, cop. 2007.

66.    O telewizji ; Panowanie dziennikarstwa / Pierre Bourdieu ; tł. Karolina Sztandar--Sztanderska, Anna Ziółkowska ; red. nauk. i przedm. do poi. wyd. Małgorzata Jacyno. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.

67.    Piórem i paragrafem : praktyczny przewodnik dla dziennikarzy / Robert Socha. -Warszawa : LexisNexis Polska, 2009.

68.    Pisać skutecznie : strategie dla każdego autora / Ewa Wilcz-Grzędzińska, Tomasz Wróblewski. - Wrocław : Zakład Narodowy im. Ossolińskich - Wydawnictwo, 2011.

69.    Pisanie / z Ryszardem Kapuścińskim rozmawia Marek Miller ; Laboratorium Reportażu. - Warszawa : Spółdzielnia Wydawnicza "Czytelnik", 2012.

70.    Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku / Rafał Habielski. - Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Grupa Kapitałowa WSiP, cop. 2009.

71.    Polityka medialna a media elektroniczne / Karol Jakubowicz. - Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Grupa Kapitałowa WSiP, cop. 2008.

72.    Powstanie i rozwój mediów od malowideł naskalnych do multimediów / Tomasz Goban-Klas ; kalendarium oprać. Zbigniew Bauer. - Kraków : Akademia Pedagogiczna, 2001.

73.    Prasowe gatunki dziennikarskie / Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Andrzej Kaliszewski, Jerzy Snopek, Wojciech Furman. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2014.

74.    Prawo, etyka czy rynek? : zmiany w polskich mediach po 1989 roku / red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński [et al.]. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010.

75.    Produkcja radiowa / Robert McLeish ; przekł. Agata Sadza. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2007.

76.    Psychologia mediów / Peter Winterhoff-Spurk ; przekł. Piotr Włodyga. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2007.

77.    Publiczne media elektroniczne w Europie / Alicja Jaskiernia ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego - Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2006.

78.    Relacje z mediami / Irv Schenkler, Tony Herrling ; przeł. Marta Werbanowska. -Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service, 2009.

79.    Reportaż - jak go napisać? : poradnik dla słuchaczy studiów dziennikarskich / Kazimierz Wolny-Zmorzyński. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, cop. 2004.

80.    Reporterka rozmowy z Hanną Krall / wybór, kompozycja, uzupełnienia oraz dokumentacja Jacek Antczak. - Warszawa : Rosner i Wspólnicy, 2007.

5



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
streszcza i ucieleśnia we współczesnych społeczeństwach inny mit, mianowicie mit Równości. Cała
17.00-18.00 Paweł „Fluor" Dąbrowski Rola kobiet we współczesnym społeczeństwie
Rola państwa według ekonomii... 1591. Rola państwa we współczesnej gospodarce Pod koniec XX w. więks
13.    Ćwiczenia z polityki społecznej / pod red. Andrzeja Rejznera ; [Instytut
UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZIB*KP I EDYCJA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH NOWE KIERUNKI WE WSPÓŁCZESNEJ
Wyd. Nomos, Kraków 2010. Nowe media. Miedzy tradycjonalizmem a kulturą popularną red. J. Drozdowicz,
32 33 (27) 32 Małgorzata Sikorska kształt relacji społecznych we współczesnych społeczeństwach z krę
57.    Polska na arenie międzynarodowej - współczesne wyzwania / pod red. Jarosł
Wprowadzenie zbędna we współczesnym społeczeństwie informacyjnym, zwłaszcza w przypadku podmiotów
I EDYCJA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH NOWE KIERUNKI WE WSPÓŁCZESNEJ KOSMETOLOGII 2 semestry
2013 05 21 327 U We współczesnym społeczeństwie, tereny o statusie ochronnym, postrzegane są 1 1 B
17.00-18.00 Paweł „Fluor" Dąbrowski Rola kobiet we współczesnym społeczeństwie
img008 Jęiyk m edlów w mcdu li czyli tzw. nowe media oraz zmieniające się pod ich wpływem media trad

więcej podobnych podstron