6218156777

6218156777



powodu); w razie większej liczby nieobecności niż dwie w semestrze, każda następna winna być odpracowana na dyżurze lub w inny, ustalony z prowadzącym sposób (zwykle jest to odpowiedź ustna z materiału omówionego na opuszczonych przez studenta zajęciach);

W.6 zapowiedziane testy pisemne po każdej jednostce dydaktycznej podręcznika w ciągu semestru, trwające od 30-90 minut

-    w razie nieusprawiedliwionej nieobecności na zapowiedzianym teście, student ma obowiązek zgłoszenia się na najbliższy dyżur prowadzącego w celu napisania zaległego testu lub ustalenia terminu jego napisania

-    w razie usprawiedliwionej nieobecności na zapowiedzianym teście, student ma obowiązek zgłoszenia się na najbliższy dyżur prowadzącego w celu napisania zaległego testu, przedstawiając pisemne usprawiedliwienie swojej nieobecności (lekarskie, sądowe lub uczelniane);

Ocena za semestr jest średnią ocen z testów i innych ocenionych zadań (scenki, dialogi, zadania pisemne, wyjątkowa aktywność na zajęciach).

Lektury podstawowe:

Chris Redston, Gillie Cunningham, Face2Face Intermediate, Cambridge University Press 2009 Lektury uzupełniające:

Raymond Murphy, English Grammar in Use, A self-study reference and practice book for intermediate students, Cambridge University Press

Uwagi:

Efekty kształcenia przedmiotu1

TYeści kształcenia omawiane w trakcie zajęć, wspomagające uzyskanie zakładanego efektu kształcenia

Metody!

narzędzia

dydaktyczne

Sposoby

sprawdzania

osiągnięcia

założonego

efektu

Odniesienie do efektów kształcenia kierunkowyc h

(kod EKK)

E.l

T.l -T.15

M.l -M.16

W.l

W.2, W.5, W.6

E.2

T.l, T.5, T.14

M.l -M.9

W.l. W.3 - W.6

E.3

T.6

M.l -M.3

W.l

W.3, W.5, W.6

E.4

T.l, T.5, T.7, T.l3. T.l4

M.l -M.3

W. 1 - W.6

E.5

T.3

M.l -M.3

W. 1 - W.6

E.6

T.l, T.5,T.14

M.l -M.9

W. 1 - W.6

E.7

T.3, T.l 5

M.l - M.9. M.16

W. 1 - W.6

E.8

T.2, T.l 2, T.l 3

M.l -M.3

W.l - W.6

E.9

T.2, T.l 2, T.l 3

M.l -M.3

W. 1 - W.6

E.10

T.2

M.l -M.4

W. 1 - W.6

E.l 1

T.15

M.4, M.16

W.l - W.6

Lektury podstawowe:

Redston Chris, Cunningham Gillie, Face2Face Intermediate, Cambridge University Press 2013 Lektury uzupełniające:

Murphy Raymond, English Grammar in Use A self-study reference and practice book for intermediate students, Cambridge University Press



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0274 (3) 288 PHP i MySQL dla każdego W przypadku próby zapisania w wierszu kolumny większej li
skanuj0274 (3) 288 PHP i MySQL dla każdego W przypadku próby zapisania w wierszu kolumny większej li
strona (415) wymaga często przeprowadzenia większej liczby zabiegów niż leczenie mięśni o prawidłowy
DSC00331 (12) w budynku przeznaczonym dla większej liczby zwierząt niż podana wyżej należy stos
Marketing zróżnicowany pozwala na ogół na dotarcie do większej liczby nabywców niż marketing
6)    stworzyć na dysku dwie partycje, każda po 50% powierzchni dysku, na drugiej
Statystyka10 2.3. Rozkład liczby nieobecności na zajęciach ze statystyki w semestrze letnim w zbioro
CIMG4135 komórki, w tym przy udziale większej liczby niż jedna cząsteczka przeciwciała prawdopodobni
skanuj0014 (288) 28 Arkusze kitlkulucyjne W celu zaznaczenia większej liczby komórek (zakresu komóre
Image023 wymaga mniejszej liczby operacji niż wykonanie tranzystora bipolarnego (tabl. 1.4). Gęstość
Dokąd zmierza szkolna matematyka? stworzenia większej liczby grup dla bardzo słabych, dla słabych,
Zdjęcie0290 Test top-cross Stosowany w przypadku testowania większej liczby linii wsobnych. Oceniane
img099 2.2.4. Statystyczne opracowanie wyników badań Przebadanie większej liczby próbek na każdym po
img100 (4) społeczeństwa i mieć zdolność do większej dyscypliny f>w* rhicznej niż helemseksualisl
lichtarski (187) 374 8. Wm6)pr»cł pncd»ębiontw» z innymi podmiotami fOłpodaroiymi istnienie dwóch lu
img095 typu jakościowego, z których każda zakłada podział na więcej niż dwie kategorie. Obliczona st

więcej podobnych podstron