6218156784

6218156784



Lektury uzupełniające:

Murphy Raymond, English Grammar in Use, A self-study reference and practice book for intermediate students, Cambridge University Press

Uwagi:

Efekty kształcenia

Treści kształcenia

zajęć, wspomagające uzyskanie zakładanego efektu kształcenia

Metody i narzędzia dydaktyczne

Sposoby sprawdzania założonego efektu

Odniesienie do efektów kształcenia kierunkowych (kod EKK)

E.l

T.l -T.14

M.l -M.16

W.l

W.2

W.5

W.6

E.2

T.5,T.13

M.l - M.9

W.l, W.3 - W.6

E.3

T.6

M.l -M.3

W.l, W.3, W.5 W.6

E.4

T.l

T.7-T.10

M.l -M.3

W.l

W.3 - W.6

E.5

T.3

M.l - M.3

W.l

W.3 - W.6

E.6

T.5

T.13

M.l - M.3

W.l - W.6

E.l

T.5 T. 13

M.l - M.3 M.5 - M.9

W.l

W.3 - W.6

E.8

T.l

M.l - M.3

W.l - W.6

E.9

T.l

T.2

M.l - M.3

W.l - W.6

E.10

T.2

M.l -M.4

W.l-W.6

E.l I

T. 15

M.4

W.l - W.6

//. Dane wypełniane przez koordynatora sylabusa (tylko do dokumentacji)

Zakres nauk podstawowych (lak/nie)

Obciążenie studenta pracą:

(całkowity nakład pracy studenta potrzebny do osiągnięcia efektów w godzinach oraz punktach ECTS (I pkt ECTS odpowiada 25-30 godzin pracy studenta z udziałem nauczyciela oraz bez udziału nauczyciela))

Forma aktywności studenta_Średnia liczba godzin pracy studenta

st. stacj.

st. niestacj.

Godziny kontaktowe-

30 godzin

20 godzin

Konsultacje

5 godzin

5 godzin

Przygotowanie się do zajęć, lektury

8 godzin

16 godzin

Przygotowanie się do testu końcowego

0 godzin

0 godzin

Przygotowanie referatu, prezentacji

14 godzin

14 godzin

Inne formy

5 godzin

5 godzin

Razem

60 eodzin

60 eodzin

Sposób określenia liczby punktów ECTS

Liczba punktów ECTS - zajęcia wymagające bezpośredniego udziału nauczyciela akademickiego Liczba punktów ECTS - zajęcia o charakterze praktycznym


Podpis koordynatora sylabusa

Podpis prowadzącego



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Literatura uzupełniająca: English Grammar in Use: A Reference and Practice Book for Intermediate Stu
10.    Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 2004; 11.
Stuart Redman „ English Vocabulary in use: Pre-intermediate & intermediate" Cambridge
Vince, M. 2009. Advanced Langiiage Practice. Oxford: Macmillan. Vince, M. 2008. Macmillan English Gr
KSIĄŻKI ZAKUPIONE W ROKU 20130. JĘZYKI OBCE 1.    Advanced Grammar in Use Suppl./Hain
-MasculI B., 2002 Business Vocabulary in Use Cambridge University Press -Redman S., 2002 English Voc
IB1 Characters in a bare handecT pose can be practically applied for sword action scenes just
You can use Basic adjustment features and practical correction features See morę details
CSG135 Unit 12The Passive loice and Passive Constrnctions In English and Spanish we use both the act
Image0071 EARLY MODERN ENGLISH GRAMMAR The major shifis in English grammatical structurc wcrc ovcr b
flapsummary Kat is an English miss doing in tlie midsl of intrigue and dariger in St. Petersbur
00154 pad31fa20becbd2e123a5d60e7c069f 155Optimization and Sensitiyity Analysis procedures. With a s
img037 LEKTURA UZUPEŁNIAJĄCA •    Bee, H. (2004). Psychologia rozwoju człowieka, Pozn
4. Lektury uzupełniające Część I - 5 pozycji do wyboru: M. Adamczyk, Rozważania nad poetyką misteriu
Programmes of Study in English (or in other languages) •    BA in Polish Sludies •
i 17. Constitution institutionalizes the barriers placed by the Quebec Government around English sch

więcej podobnych podstron