7738996313

7738996313



13.    Zarządzanie procesem konsolidacyjnym (m.in. strategie i analizy w procesach fuzji i przejęć, restrukturyzacja integracja przedsiębiorstw po nabyciu).

14.    Tworzenie i funkcjonowanie grup kapitałowych.

15.    Metody i techniki organizatorskie wykorzystywane w doskonaleniu działalności przedsiębiorstw, instytucji administracyjnych oraz organizacji społecznych.

16.    Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania stosowane w rozwiązywaniu problemów organizacyjnych.

Dr MAGDALENA JAWOREK

•    Stres organizacyjny - przyczyny i skutki

•    Radzenie sobie ze stresem

•    Wypalenie zawodowe

•    Pracoholizm a zaangażowanie w pracę

•    Różnice kulturowe w zarządzaniu

•    System wartości w pracy

•    Sytuacyjne i osobowościowe czynniki efektywności pracowników

•    Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu

•    Perspektywa czasowa i jej znaczenie dla osiągania sukcesu zawodowego

•    Rekrutacja i dobór pracowników

•    Rozwój zawodowy pracowników

•    Przywództwo w organizacji

•    „Miękkie" sposoby motywowania pracowników

Dr MONIKA JEDYNAK

1.    Uwarunkowania kształtujące międzynarodowy proces komunikacji

2.    Narzędzia i determinanty social marketingu

3.    Marketing międzykulturowy

4.    Strategie standaryzacji i adaptacji na rynku międzynarodowym

5.    Czynniki kształtowania przewagi konkurencyjnej na rynku międzynarodowym

6.    Współczesne modele segmentacji rynkowej

7.    Czynniki determinujące zachowania nabywców

8.    Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością w organizacji

9.    Zarządzanie relacjami z klientami w organizacji (systemy CRM)

10.    Programy lojalnościowe przedsiębiorstw.

11.    Marketing w przedsiębiorstwach i instytucjach handlowych i usługowych.

12.    Elementy marketingu-mix w przedsiębiorstwie.

13.    Handel elektroniczny i formy działalności marketingowej w Internecie

14.    Metody i techniki zarządzania logistycznego

15.    Zarządzanie łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie.

16.    Analiza procesu oceny i wyboru dostawców

17.    Strategie i rozwiązania logistyczne przedsiębiorstw

18.    Współczesne strategie zarządzania dystrybucją

19.    Analiza procesów informacyjno-decyzyjnych w przedsiębiorstwie.

20.    Analiza metody outsourcingu w przedsiębiorstwie

21.    Modele przedsiębiorstw opartych na wiedzy.

22.    Uwarunkowania realizacji funkcji audytu w organizacji

23.    Projektowanie procedur w systemie zarządzania

24.    Analiza zdolności organizacji do wprowadzenia zmian

25.    Benchmarking jako narzędzie doskonalenia organizacji



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Adam Stabryła METODYKA ANALIZY SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA PROCESOWEGOWprowadzenie Rozdział stanowi
Metodyka analizy systemów zarządzania procesowego_353 Tabela 1. Przykład klasyfikatora procesów
Metodyka analizy systemów zarządzania procesowego Rysunek 2. Mapa procesów w dziedzinie zarządzania
Metodyka analizy systemów zarządzania procesowego 357Istota podejścia procesowego Podejście procesow
Metodyka analizy systemów zarządzania procesowego 359 Ważną rolę w analizie efektywności procesów ma
Slajd12 PROCES STRATEGICZNY 1    ANALIZA STRATEGICZNA 2    PROGNOZOWAN
Informacje podstawowe 13 w pewną całość. Synteza jest odwrotnością analizy. Analiza nie jest procese
2 13 How to succeed in negotiation? The negotiations are a long-term process and do not begin with s
LOGISTYKA (w ujęciu funkcjonalo-strateg) - Koncepcja zarządzania procesami i potencjałem dla skoordy
13.05.2013Ćwiczenia 6 Temat: Zarządzanie procesami z systemem ADONIS. 1.    System AD
13 _ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI_Tendencje rozwoju procesów w przedsiębiorstwie Zakres •

więcej podobnych podstron