7871631216

7871631216



projektowaniem produktu, w szerokim rynkowym kontekście.

19

Stosowane metody dydaktyczne

Wykłady, prezentacje multimedialne, analiza i interpretacja form marketingu, analiza przypadku, praca w grupach.

20

Metody sprawdzania i kryteria oceny efektów kształcenia

Obecności na zajęciach, aktywność, ocena kolokwiów, ocena prac pisemnych i prezentacji, egzamin pisemny.

21

Forma i warunki zaliczenia

Zaliczenie z oceną na podstawie: obecności na zajęciach, aktywności, wyników kolokwiów, oceny prac pisemnych, prezentacji i egzaminu pisemnego (test i pytania otwarte).

22

Treści kształcenia (skrócony opis)

Zapoznanie z teoretycznymi podstawami marketingu i reklamy. Analiza strategii marketingowych i kampanii reklamowych. Tworzenie i prezentacja propozycji prostych działań marketingowych na przykładzie wybranych produktów.

23

Treści kształcenia (pełny opis)

Program obejmuje zapoznanie z teorią marketingu i reklamy, analizę przykładów konkretnych działań rynkowych, strategii i znanych kampanii reklamowych. Rozważania na temat miejsca projektowania 2D i 3D w rzeczywistości rynkowej. Analiza potrzeb, polityka produktu i cykl życia produktu. Funkcje, rodzaje i środki reklamy. Wpływ myślenia marketingowego na formułowanie celów projektowych i biznesowych a także na innowacyjność, wynalazczość i konkurencyjność działań projektanta. Uczestnicy zajęć biorą udział w próbach odtworzenia przypadków i odniesienia ich do własnej działalności. Pisza pracę pisemną dotycząca analizy przypadku oraz propozycji działań marketingowych w odniesieniu do własnych projektów lub wybranych produktów.

24

Literatura podstawowa i uzupełniaj ąca

Kotler, Ph. Marketing. Wydawnicto Rebis, 2013 Heath, R. Reklama. GWP, 2006

Ries, A., Trout, J. 22 niezmienne prawa marketingu. Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne 1996

25

Przyporządkowanie modułu przedmiotu do obszaru/ obszarów kształcenia



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
19 Stosowane metody dydaktyczne Wykład informacyjny i problemowy, wykład konwersatoryjny. 20 Metody
19 Stosowane metody dydaktyczne Rozwiązywanie kazusów, sporządzanie projektów umów i pism procesowyc
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie 19 Stosowane metody dydaktyczne Wvkład: wvkład z
19 Stosowane metody dydaktyczne Metody podające: wykład informacyjny; objaśnienie lub
Stosowane metody dydaktyczne Wykład, warsztaty, dyskusja moderowana, prezentacje multimedialne, gry
15. Stosowane metody dydaktyczne Wykład wykład (wykład informacyjny, konwersatoryjny), Zajęcia
- docenia tradycję i dziedzictwo kulturowe ludzkości (FP1 P_K11). 19 Stosowane metody
Stosowane metody dydaktyczne Czynnościowa, podająca, poszukująca, badawczo-problemowa, projektowa,
sposobu działania w świetle dostępnych danych i argumentów (FP1PJC14). 19 Stosowane metody

więcej podobnych podstron